kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۵۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در بخش خبر شبکه یک شاهد گزارش توافق هسته‌ای بودیم که در آن وزیر خارجه آمریکا از مسئولین تیم مذاکره‌کننده ایرانی درخواست کرد «شعار مرگ بر آمریکا در ایران حذف شود» جان کری از این نکته غافل است که این شعار و استکبارستیزی ملت ایران نشأت گرفته از تفکرات و اعتقادات دینی و قرآنی ماست و تا زمانی که این جنایتکاران علیه بشریت به ستم و جنایت خود ادامه می‌دهند این شعار پابرجاست و با مذاکره قابل حل نیست.
گودرزی
* در بسیاری از مجالس که برای توجیه توافق هسته‌ای تشکیل می‌شود حتی در جلسه مهمی مثل جلسه راهبردی سیاست خارجی کشور به سوال‌های مهم و اساسی جواب کلیشه‌ای و کلی داده می‌شود و از کنار آنها می‌گذرند. چرا به دغدغه‌هایی که واقعا منطقی هستند پاسخ قانع‌کننده نمی‌‌دهند.
عربی
* شهدا و جانبازان و آزادگان جان،‌ جسم و جوانی خود را فدای اسلام ناب کردند و سختی‌ها را تحمل کردند تا رضا و خشنودی حضرت حجت‌‌(عج) و اطاعت محض از ولایت مطلقه را به منصه ظهور برسانند و ریشه استکبار جهانی را بخشکانند پذیرش این که عده‌ای به مخالفت با شعار مرگ بر آمریکا برخواسته‌اند بسیار سخت است.
3419---0915
* سلام کیهان و همه رسانه‌های مردمی خط‌شکن جبهه سیاسی. بدانید میلیون‌‌ها دست و دل عاشق دعاگوی شمایند. خدا قوت
7715---0913
* از امت شهیدپرور درخواست می‌شود در مورد آن خانواده خاص که پس از  اجرای حکم و زندانی شدن فرزند مجرمشان ساز براندازی از اوین، مقابله با انقلاب و حکم قضایی نواخته‌اند واکنش نشان داده به حمایت از دستگاه قضا برخیزند. این لازمه تکلیف دفاع از قانون اساسی است.
شکیبا
* اجرای حکم قضایی مهدی هاشمی ان‌شاءا... نقطه عطفی باشد برای گرفتار شدن تمام افراد خاص که بیت‌‌المال را بیت خود فرض می‌کنند.
3977---0913
* از هيئت نظارت و دستگاه قضا درخواست می‌شود با روزنامه‌هایی که به دفاع تمام قد از فردی برخاسته‌اند که فساد اقتصادی، سیاسی و امنیتی او در دادگاه اثبات شده و دادگاه او را محکوم کرده است قاطعانه برخورد کند.
قاسمی
* آیا قانون، در برخورد با اهانت‌کنندگان به حکم صادره قوه قضائیه فقط در قبال افراد ضعیف معتبر است؟ حقیقتا اگر افراد ضعیف جامعه واکنشی شبیه عکس‌العمل خانواده هاشمی با حکم فرزندشان داشتند با آنان همین‌گونه برخورد می‌شد؟
3419---0915
* متاسفانه این اولین بار نیست که برخی که دستی در دولت دارند با لحنی اهانت‌آلود به دروغ‌پردازی درباره کیهان می‌پردازند و احتمالا آخرین بار هم نخواهد بود. اگر کمی سواد در خورجین هتاکان به منتقدان برجام بود پاسخ مستدل و منطقی به نقد‌ها می‌دادند تا کمی از سوادشان آشکار شود نه آنکه با ادبیات چاله میدانی و عصبانی بخواهند مردم را متقاعد و مجاب کنند.
طالعی
* بعد از جنگ تحمیلی، دولت‌ها و به خصوص دستگاه دیپلماسی آنها یا نتوانستند و یا نخواستند از حقوق قربانیان حملات شیمیایی دشمن و یا حقوق 1800 نفر قربانیان خون‌های آلوده دفاع درخور داشته باشند و یا در جهت پی‌گیری و محکومیت قضایی و دریافت غرامت اقدام جدی بکنند. رئیس‌جمهور فعلی‌مان هم در گفت‌وگوی تلویزیونی اخیر ایشان بعد از دیدار با وزیر خارجه خائن فرانسه و متهم ورود خون‌های آلوده به ایران بدون مطالبه و حتی مطرح کردن حق آسیب‌دیدگان، اظهار داشت که گذشته را باید فراموش کرد! نمی‌دانم اگر یکی از قربانیان شیمیایی و یا خون‌های آلوده از اعضای درجه یک خانواده خودشان بود باز هم بذل و بخشش می‌کردند؟ بر دشمنانی که هنوز بر سیاست‌های ظالمانه علیه ملت ما پافشاری می‌کنند؟
محمدرضا فخر
* امام خامنه‌ای فرمودند ما از روی ضعف پای میز مذاکره نرفتیم آنها به مذاکره نیاز داشتند و به یکی از حکام منطقه پیغام دادند و از ما خواستند مذاکره کنیم یعنی وقتی دیدند از راه تهدید و تحریم راه به جایی نمی‌برند به مذاکره تن دادند. حال به نمایندگان محترم مجلس عرض می‌کنم در قبال موضوع برجام همچون شهید مدرس‌ها باشید و بدانید عالم محضر خداست و باید فردا پاسخگو باشید.
عربی
* اگر تیغ‌‌های بسته‌ای با مارک‌هایی مثل لرد، ماکس و ژیلت مورد تایید وزارت بهداشت است؟ پس چرا هیچ نشانی از وزارت بهداشت کشورمان و یا کشور سازنده روی آنها نیست. لطفا مسئولین امر پی‌گیری کرده و پاسخ دهند.
3785---0912
* مشکل جلوگیری از ورود و توزیع روغن پالم که در همین دولت هشدارهای شدید درباره ضررهای آن داده شد کی حل می‌شود؟ و چه کسی مسئول تغذیه سالم مردم است؟
3785---0912
* در جلسه شورای روابط خارجی با تیم هسته‌ای کشور یکی از آقایان از قدرت مردم با عنوان قدرت لایزال نام برد. در حالی که بنابر اعتقاد ما مسلمانان که اعتقاد درستی می‌باشد فقط قدرت خداوند لایزال است. بعضی وقتی مست نطق می‌شوند نمی‌دانند چه می‌گویند.
عربی
پاسخ روابط عمومی نیروی انتظامی
با احترام در پاسخ به مطالب مندرج در صفحه 2 مورخ 1394/4/13 روزنامه تحت عنوان «مصرف مواد مخدر» به اطلاع می‌رساند:
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام نمود، در راستای اجرای طرح‌‌های امنیت محله محور در حوزه سرزمینی سرکلانتری‌های دوم، سوم و چهارم فاتب و از جمله در بزرگراه همت که در محدوده آنها قرار دارد طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادین در این محدوده‌ها اجرا که طی آن از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه تعداد 256 خرده‌فروش دستگیر، 167 معتاد جمع‌آوری و در این رابطه 9 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف گردیده است. لازم به ذکر است که یکی از دغدغه‌های این فرماندهی در راستای جمع‌آوری معتادین، نبود بستر مناسب از جمله پذیرش معتادین از سوی مراکز بازپروری است.»