kayhan.ir

کد خبر: ۵۰۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

خواندنی از ورزش ایران


* معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیشترین نیروی انسانی ورزش کشور در آموزش و پرورش و مدارس فعالیت می‌کنند، گفت: در حال حاضر 33هزاردبیرتربیت بدنی درمدارس فعالیت دارند اما این تعداد هنوزهم پاسخگوی نیاز نیروی انسانی متخصص در این بخش نیست. مهرزاد حمیدی دیروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری مسابقات دانش‌آموزی افزود: آموزش وپرورش دربحث اماکن ورزشی با کمبودهایی مواجه است اما باتمام این کمبودها باداشتن نزدیک به سه هزارمکان ورزشی در سراسر کشور خودکفا است.به گفته حمیدی آموزش و پرورش علاوه بر این نزدیک به 800 مکان ورزشی نیمه تمام دارد که برنامه‌هایی نیز برای تمام کردن و راه اندازی آنان دارد.حمیدی اجرای زنگ ورزش صبحگاهی با همکاری رادیو ورزش از ابتدای مهرماه سال 94 را از دیگر برنامه‌های این معاونت عنوان کرد و گفت: این زنگ در مدارس مختلف با زمانی بین پنج تا هفت دقیقه در هر روز اجرا می‌شود .
*تورج فرهادی در حالی که بیش از یک سال سرپرستی هیئت وزنه‌برداری استان تهران را برعهده داشت در مجمع انتخاباتی این هیئت توانست با 14 رای و بدون رای مخالف قاطعانه به مدت 4 سال ریاست هیئت وزنه‌برداری استان تهران را بدست آورد.
*محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا به همراه محمدرضا مقصودلو نایب رئیس اول کنفدراسیون آسیا دیروز با حضور در کمیته ملی المپیک به ترتیب با کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار و گفت وگو کردند.
* فدراسیون بسکتبال ایران اعلام کرده که سی و یکم مرداد فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به پایان می‌رسد و این زمان به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و باشگاه‌ها باید تا این روز تمام بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند.