kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

وصیت‌نامه شهید امرالله معروف‌وند

بسم‌الله الرحمن الرحیم
با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و امت حزب‌الله و همیشه بیدار که ان‌شاءالله امید است با تبعیت از بزرگ آیت خدا و ولی امر خود و به یاری منجی عالم بشریت امام مهدی(عج) زمین را از لوث مستکبرین و جباران، پاک و پرچم عدالت‌گستر توحید را بر سراسر خاک به اهتزاز درآورند.
سلام بر پدر و مادر عزیزم و تمام پدر و مادرانی که جگرگوشه‌های خویش را برای احیای اسلام و انقلاب اسلامی به قربانگاه عشق فرستادند تا ضمن لبیک گفتن به امر امام حسین(ع) و لبیک گفتن به ندای حسین زمان خمینی بت‌شکن خون سرخ خویش را به پای اسلام عزیز بریزند زیرا امام حسین(ع) آن سید مظلومان عالم به ما آموخته است در آنجایی که اسلام در خطر است جان خویش را باید فدا کرد. پس ای پدر و مادر و ای عالم و ای دنیای روان به سوی تاریکی‌ها بیاموزید از مولایمان شیوه زندگی را که همانا او فرموده است ان‌الحیاهًْ عقیدهًْ و الجهاد.
و اما سخن خود
پدر و مادر عزیزم امیدوارم که همیشه رضای خدا را در نظر داشته باشید. باری پدر و مادرم از این که به جبهه اعزام شدم فقط رضای خداوند و دفاع از مسلمین و یاری کردن حسین زمان خمینی بت‌شکن و وظیفه شرعی که به گردن داشتم امیدوارم که هیچ ناراحتی در وجودتان پیدا نشود و اگر گریه می‌کنید به یاد حسین و مظلومیت او گریه کنید صبر و بردباری‌تان برای خدا باشد از کسانی که من آنها را مورد اذیت و رنج قرار دادم می‌خواهم که مرا ببخشند همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه باشید. من که هنوز نتوانستم امام خود را درست بشناسم ولی می‌دانم که ولی‌الامر زمان است. دعا به جان ایشان یادتان نرود. در اینجا سخن خود را تمام می‌کنم و از خدا می‌خواهم که خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار. رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما.
62/11/29