kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اگر تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان پرونده هواپیمای مسافربری ایرباس با 290 مسافر که توسط شیطان بزرگ در فراز خلیج فارس ساقط شد و پرونده کودتای 28 مرداد را به دقت مطالعه و به خاطر سپرده باشند هیچ گاه فریب خدعه و نیرنگ آمریکای جنایتکار را نخواهند خورد!
1442---0913
* با توجه به فرمایش رهبر معظم  انقلاب در دیدار با خانواده شهدای هفت‌تیر و پیشنهاد نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی، جا دارد مجلس طرح نامگذاری هفته اول تیر ماه به نام «حقوق بشر آمریکایی» را تصویب نماید.
حسینی- قم
* آقای ظریف دائم می‌گوید اگر طرف غربی اراده سیاسی داشته باشد ما به یک توافق خوب خواهیم رسید. واقعیت این است که طرف غربی اراده براندازی و تعطیلی همه فعالیت‌های هسته‌ای ما را دارد. طرف زیاده‌خواه غربی به طور علنی از تهدید و گزینه نظامی  روی میز سخن می‌گوید و اصرار بر بازجویی از دانشمندان هسته‌ای و بازدید از مراکز نظامی مان دارد. در حالی که این ما هستیم که مدعی واقعی و طلبکار هستیم.
محمدرضا فخرالساعه
* ای کاش تیم مذاکره کننده علیرضا و آرمیتا را هم با خود می‌بردند تا به عنوان یکی از هزاران سند جنایت آمریکا در کنار خود می‌نشاندند تا خیلی‌ها متوجه خباثت آمریکا می‌شدند!
1026---0912
* آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش و سگ هار منطقه که هر از چندگاه از گزینه نظامی دم می‌زنند اگر در گفته خود صادقند امتحان کنند و از گزینه نظامی استفاده کنند تا ان‌شاءالله موشک‌های جمهوری اسلامی با در هم کوبیدن تل‌آویو و حیفا و موجودیت رژیم اشغالگر را از صحنه روزگار برچینند و ملت‌ها، دنیای بدون گزینه نظامی را تجربه کنند.
0609---0915
* آیا بهتر نیست هزینه مراسم افطاری و سفره رنگین نهاد ریاست جمهوری، صرف حل مشکل آب شود؟
8455---0912
*‌متاسفانه عده‌ای از عوامل فتنه آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی 88 به بدنه دولت تدبیر نفوذ کرده و پست‌های کلیدی هم تصاحب کرده‌اند و حال که بوی انتخابات به مشام‌شان خورده از دولت استعفا و خود را برای مجلس آماده می‌کنند، از شورای محترم نگهبان انتظار می‌رود با قاطعیت و شجاعت و به پشتیبانی ملت حماسه‌ساز 9 دی 88 و 26 خرداد 94 در بهارستان در تشییع پیکر شهدا این منافقین و فتنه‌گران را رد صلاحیت کنند.
بوربور- ورامین
* دولتی‌ها به جای سیاه‌نمایی علیه مسئولان قبلی هنر خودشان را در جلوگیری از گرانی ثابت کنند. قیمت میوه چند برابر شده است و مردم در فشار هستند.
3966---0913
* با توجه به اعلام خودکفایی در تولید بنزین داخلی، علت واردات بی‌رویه آن و خروج ارز از کشور چیست؟ مجلس با تحقیق و تفحص ورود پیدا کند؟
0861---0912
* با تمام سختی‌ها دو فرزندم ازدواج کردند ولی به جای اینکه از سوی دولت مورد تشویق قرار بگیرند با قطع یارانه‌شان آنها را نقره‌داغ کردند!
9059---0914
* افزایش چند درصدی حقوق ایثارگران با گذشت قریب به 4 ماه از سال جدید هنوز عملیاتی نشده است. از مسئولین امر انتظار اقدام لازم را دارم.
یک هموطن از خوزستان
* سهمیه کفش ما رفتگران ناحیه 3 منطقه 4 شهرداری مشهد مقدس تحویل داده نشده است. در ضمن از ماسک مخصوص و دستکش نیز خبری نیست. مع‌الوصف با این محرومیت‌ها هر روز از 4 صبح تا 12 ظهر مشغول نظافت هستیم و از کار کم نمی‌گذاریم. پس چرا در پرداخت حق و حقوق این عده عدالت رعایت نمی‌شود؟
0248---0915