kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
معاون دبیرکل حزب‌الله:

ایران با رهبری امام خامنه‌ای شایسته قدرت و عظمت است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد:«جمهوری اسلامی ایران با رهبری «امام خامنه‌ای» و با داشتن چنین ملت ستم‌ناپذیری، شایسته عظمت و قدرت است».

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های غربی گفت: ایران در جهان اسلامِ عقب‌مانده، ایستادگی می‌کند تا با همه قدرت‌های بزرگ مذاکره کند... ایران در این مسیر خواسته‌هایی دارد و خواسته‌هایش (نماد) عزت، ‌استقلال و کرامت است.
وی در مراسم جشن هیئت‌های زنان حزب‌الله لبنان به مناسبت سالروز میلاد «امام حسن مجتبی(ع)» افزود: ایران با این مواضعش، با رهبری «امام خامنه‌ای» و با داشتن چنین ملت ستم‌ناپذیری شایسته عظمت و قدرت است. این کشور شایسته است تا به قدرت، نفوذ و تاثیرگذاری دست یابد زیرا بردباری، کرامت، روحیه، استقلال و عزت را یاد گرفته است.
معاون حزب‌الله با اشاره به تحولات امنیتی در منطقه ابراز داشت: تروریسم تکفیری، امروزه جهانی شده و پیامدهای آن شامل همه کشورهای عربی، اسلامی و غربی می‌شود. هیچ‌کس از شر آن در امان نیست حتی اگر تنها گروه‌های محدودی از آن در برخی کشورها باشد.
به گزارش فارس، شیخ قاسم با بیان اینکه خطر تروریست‌های تکفیری امروزه نه تنها محلی و منطقه‌ای بلکه جهانی شده است، تاکید کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی با دخالت در تحولات سوریه و نبرد با تروریست‌های تکفیری ضربه‌ای کاری به طرح‌های آمریکا و دشمن صهیونیستی وارد کردند.