kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۹۸۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

اخبار کوتاه از فوتبال

انتخاب مدیرعامل پرسپولیس تا 10 روز دیگر
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از حل شدن مشکل مطالبات بازیکنان طی یکی دو روز آینده و انتخاب مدیرعامل باشگاه تا 10 روز آینده خبر داد. حمیدرضا گرشاسبی پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ماامروز (دیروز) درباره مطالبات بازیکنان هم صحبت کردیم که ان‌شاءالله ظرف یکی دو روز آینده حل خواهد شد. او در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر باشگاه مشخص شده است یا خیر گفت: طاهری مذاکراتی را با چند گزینه انجام داده است و ان‌شاءالله ظرف روزهای آینده تکلیف اسپانسر مشخص خواهد شد. قرار بر این شده که همه گزینه‌ها به جلسه هیئت مدیره بیایند و آن‌هایی را که حاشیه کمتری دارند به عنوان اسپانسر انتخاب کنیم. برای ما حاشیه کمتر بهتر از پول بیشتر است. پول حلال مشکلات نیست. باید کسی اسپانسر باشگاه باشد که عاشق پرسپولیس باشد و به این تیم کمک کند. برای ما شرایط رفتاری و اخلاقی اسپانسر مهم است. او در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس تا چه زمانی قرار است از طریق سرپرست اداره شود و اینکه آیا قرار نیست برای باشگاه مدیرعامل انتخاب کنید، گفت: در اولین جلسه هیئت مدیره تصمیم گرفتیم که باشگاه به وسیله سرپرست اداره شود اما مطمئنا ظرف 10 روز آینده مدیرعامل باشگاه را انتخاب می‌کنیم. البته طاهری هم یکی از گزینه‌های ما هستند.
عنایتی: با پیراهن تیم دیگری از فوتبال خداحافظی می‌کنم
مهاجم تیم استقلال گفت: برخلاف آنچه دوست داشتم سال آینده با پیراهن تیمی دیگر از فوتبال خداحافظی می‌کنم.رضا عنایتی در خصوص اینکه در لیست مازاد پرویز مظلومی قرار دارد گفت: سرمربی تیم حق دارد بازیکنان مدنظرش را خودش انتخاب کند و دراین خصوص اختیار تام دارد چون اگر تیم نتیجه نگیرد اولین نفر سرمربی را بازخواست می‌کنند. اگر در لیست مازاد مظلومی قرار داشته باشم ناراحت نمی‌شوم چون فوتبال حرفه‌ای همین است و باید به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت.وی در پاسخ به این پرسش که گفته بودی سال آینده دوست داری با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنی و اکنون چه تصمیمی خواهی گرفت، تاکید کرد: یاد گرفته‌ام در خصوص آنچه دوست دارم و در مورد آن تصمیم گیرنده نیستم ناراحت نشوم. استقلال همیشه در قلب من جای دارد و همواره برای آن آرزوی موفقیت می‌کنم. در حال حاضر 4 پیشنهاد دارم و نگران چیزی نیستم و در بیانیه‌ای از هواداران استقلال خداحافظی کرده و برخلاف آنچه دوست داشتم سال آینده با پیراهن تیمی دیگر از فوتبال خداحافظی می‌کنم.
تونی این هفته به تبریز می‌آید
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید که تونی اولیویرا این هفته به تبریز برمی گردد تا کار این تیم برای فصل آینده شروع شود. ذوالفقاری ضمن بیان مطلب فوق در رابطه با وضعیت بازیکنان سرباز نیز گفت: مشکلات بازیکنان سرباز حل شده و این بازیکنان می‌توانند فصل آینده برای تیم ما به میدان بروند و نفرات دیگری را نیز در نظر داریم که آنها را نیز به عنوان سرباز جذب خواهیم کرد.
بازیکن نفت مسجدسلیمان به فولاد پیوست
مهاجم فصل قبل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی یکساله به فولاد خوزستان پیوست.بر اساس درخواست دراگان اسکوچیچ، اژدری زاده سرپرست باشگاه  فولاد خوزستان جلسه‌ای با حسین مالکی مهاجم خوزستانی فوتبال کشورمان تشکیل جلسه داد که در پایان این بازیکن به مدت یک فصل به فولاد پیوست.مدیران باشگاه فولاد خوزستان در روزهای اخیر با مهدی بدرلو، لئوناردو مساریچ و ماتیاس چاگو به توافق‌هایی به مدت یک فصل رسیده بودند.
جلسه پرسپولیسی‌ها با مدافع ملی پوش راه‌آهن
مدافع فصل گذشته باشگاه راه آهن هنوز وضعیتش برای پیوستنش به پرسپولیس مشخص نیست. رامین رضاییان که دیروز برای مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس به دیدار طاهری رفته بود پس از خروج از باشگاه پر‌سپولیس درباره مذاکراتش با این باشگاه، گفت: جلسه خوبی را برگزار کردیم و مسئولان باشگاه به من احترام گذاشتند.البته هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. فردا (امروز) جلسه دیگری را برگزار خواهیم کرد و ادامه مذاکرات را انجام خواهیم داد.
تسویه حساب 3 بازیکن با استقلال خوزستان
میثم بائو‏، محمدرضا مهدوی و میلاد ربانی‌فر با باشگاه استقلال خوزستان تسویه​حساب کردند.بائو‏، مهدوی و ربانی‌فر دیروز با حضور در باشگاه استقلال خوزستان، با دریافت مطالبات فصل 94 - 93 خود، با این باشگاه تسویه حساب کردند.