kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد

کشف یک تن و 739 کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 739 کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری 8 قاچاقچی و توقیف 6 دستگاه خودرو سبک و یک قبضه سلاح در دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.

سرویس شهرستان‌ها-

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرتیپ «حسین رحیمی» گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر بااستفاده از اقدامات تخصصی از فعالیت باند قاچاقچیان مواد مخدر با خبر شدند.وی افزود: پس از شناسایی دقیق محل تردد خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر توسط ماموران، بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و به خودرو حامل مواد مخدر دستور ایست داده که راننده بدون توجه به دستور پلیس و با تیراندازی قصد فرار داشته که با اقدام به موقع ماموران، خودرو توقیف و در بازرسی از آن 200 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این عملیات پس از شناسایی محل دپو مواد مخدر با هماهنگی مرجع قضائی و با اعزام یگان‌های عملیاتی محل مورد نظر را محاصره و در بازرسی دقیق از این مکان، مقدار 782 کیلوگرم تریاک و 60 کیلوگرم حشیش، یک قبضه سلاح غیرمجاز و مهمات مربوطه را کشف و ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، تعداد 4 قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
رحیمی ضمن اشاره به اجرای یک عملیات دیگر در زاهدان افزود:در این عملیات ماموران پلیس موفق به شناسایی محل تردد اعضای یک باند توزیع کننده مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از گذشت یک ماه اقدامات تخصصی، ماموران موفق شدند اعضای یک باند را که با استفاده از دو دستگاه خودرو تویوتا وانت و دو دستگاه سواری پژو در محور «زاهدان - بم» در حال جابجایی مواد مخدر بودند، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه خودروهای مزبور را متوقف کرده و ضمن دستگیری 4 قاچاقچی، مقدار 697 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.