kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

اخبار کوتاه

آشنایی با مراکز توریستی کشور در نمایشگاه تعطیلات تابستانی

آشنایی با مراکز توریستی کشور در نمایشگاه تعطیلات تابستانی
نمایشگاه بزرگ و تخصصی تعطیلات تابستانی به منظور آشنایی شهروندان با مراکز توریستی، دیدنی، تاریخی، تفریحی، طبیعی و همچنین صنایع دستی و بازی‌های بومی و محلی مناطق مختلف کشور در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر پا شده است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه تا فردا از ساعت 10 تا 20 آماده بازدید علاقمندان است.
اصلاح قانون آیین دادرسی کیفری از سوی شورای نگهبان رد شد
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: شورای نگهبان طرح اصلاح قانون آیین دادرسی کیفری را رد کرد.
محمدعلی اسفنانی در گفت ‌وگو با فارس افزود: با توجه به رد این طرح از سوی شورای نگهبان از اول تیرماه سال جاری این قانون بطور کامل اجرایی می‌شود و تمام 37 ماده اصلاحی هم بدون اصلاح به اجرا در می‌آید.
مرگ 2 چاه‌کن در حکیمیه تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ 2 چاه کن افغان در منطقه حکیمیه خبر داد.
سید جلال ملکی به ایرنا گفت: ابتدا یکی از کارگرها که در یکی از چاه‌های شرکتی صنعتی مشغول به کار بود به دلیل بیهوشی درانتهای چاه گرفتارمی‌شود، سپس کارگر دوم برای نجات وی وارد چاه شده که به دلیل بی‌حالی به انتهای چاه سقوط کرد. در این حادثه هردوکارگر25ساله به علت وجود گازهای خطرناک جان خود را از دست دادند.
انهدام باند بزرگ سرقت
در شرق استان تهران
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران ازانهدام یک باند بزرگ سرقت خبر داد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد کمانکش با بیان اینکه اعضای این باند با شناسایی کارگاه‌های صنعتی و انبارهای اجناس لوکس و گران‌قیمت دربرخی از استان‌های کشور، با خشونت نسبت به سرقت از این اماکن اقدام می‌کردند افزود: پس از بررسی کلیه مجرمین سابقه‌دار، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی اعضای این باند شامل 12 سارق و 5 مالخر شده و در عملیاتی ویژه، تمام اعضای این باند دستگیر شدند.
مجله خبری توانا، ويژه جامعه معلولان روی آنتن رفت
مجله خبری توانا با هدف انتشار اخبارمرتبط با توفيقات ومسائل جامعه معلولان و توانيابان كشور و با توجه به مهمترين رويدادهای خبری اين حوزه از دیروز آغاز به کار کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين بخش خبری به عنوان كاری از مجموعه باشگاه خبرنگاران روزهای جمعه ساعت١٧:١٠ از شبكه خبر روي آنتن خواهد رفت.