kayhan.ir

کد خبر: ۴۴۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

خواندنی از ورزش ایران

* گودرزی وزیر ورزش در دستوری به کمیسیون ماده ۸۸، برای حمایت از فدراسیون‌ها در سال قبل از المپیک، استفاده از مکان‌های تخصصی را برای آنها تا پایان این بازی‌ها رایگان اعلام کرد.


* کرج میزبان رقابتهای مرحله اول لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور شد. مرحله اول لیگ برتر باشگاه‌های کشور روزهای 31 اردیبهشت ماه و یک خردادماه برگزار می‌شود.مجموعه ورزشی انقلاب کرج میزبان این رقابت‌ها خواهد بود. 9 تیم در رشته آزاد و 6 تیم در فرنگی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
* مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی دیروز با حضور شعبانی‌بهار معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان و شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد و در پایان این انتخابات محمود رشیدی احمدی با کسب 29 رأی به عنوان رئیس چهارساله آینده این فدراسیون انتخاب شد.
*گزینه‌ نهایی هدایت تیم ملی هندبال ایران از سوی کمیته فنی فدراسیون مشخص شد. براساس اعلام فدراسیون هندبال گزینه اول کمیته فنی فدراسیون برای هدایت تیم ملی هندبال، «عرفان اسماعیلاجیچ» از کرواسی است. وی قهرمانی اروپا و جهان و المپیک را در زمان بازیگری‌اش دارد و عنوان دوم و سوم جهان و المپیک را هم در زمان مربیگری‌اش کسب کرده است.