kayhan.ir

کد خبر: ۴۴۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

اخبار کوتاه از فوتبال

واکنش کفاشیان به صحبت های رئیس اسبق فدراسیون فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال در تازه ترین صحبت هایش به مصاحبه چند روز قبل رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در یکی از برنامه های سیما واکنش نشان داد و گفت: بحثی که ایشان مطرح کردند و در مورد آن بخشی که گفته فدراسیون نمی‌خواهد کی روش باشد، باید بگویم اگر نمی‌خواستیم چرا با کی‌روش قرارداد بستیم؟ آقای کی‌روش توانمندی بالایی برای هدایت تیم ملی دارند و من این را قبول ندارم. یک چیزی از روابط عمومی و حراست خواسته‌ام که هر کسی درباره فساد حرف می‌زند باید مدرک رو کند در غیر صورت خودشان باید پاسخگو باشند. از اهالی فوتبال خواهش می‌کنم کسانی که ادعا می‌کنند در فوتبال فساد است مدرک رو کنند. ما به راحتی نمی‌توانیم به خیلی‌ها بگوییم دلال و لمپن.
انتقاد کریمی از برنامه ریزی لیگ برتر
فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: متاسفانه لیگ امسال با ضعف برنامه‌ریزی مواجه بود و در چهار مرحله دچار توقف شد که این خود سبب پایین آمدن کیفیت بازی‌ها شد.
مشتری تازه برای حقیقی
نشریه پرتغالی رکورد ادعا کرد که باشگاه اسپورتینگ براگا به دنبال به خدمت گرفتن علیرضا حقیقی، ‏دروازبان تیم ملی ایران و باشگاه پنافیل پرتغال است.‏
کرار می تواند مقابل تراکتورسازی بازی کند
جاسم کرار که در خلال تمرین روز جمعه تیمش دچار مصدومیت شده بود بعد از معالجات کادرپزشکی برای بازی امروز برابر تراکتورسازی آماده شده و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند آبی‌پوشان را در این بازی همراهی کند.
فدراسیون برای بازگرداندن پولادی به‌تعهدش عمل کند
کمالی معاون اداره منایع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت‌: در مورد وضعیت پولادی فدراسیون فوتبال تعهد داده است که او را برگرداند و امیدواریم به تعهدش عمل کند.
اعلام فهرست ۵۰ نفره تیم ملی فوتبال دو روز دیگر
 فهرست 50 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه دو روز دیگر باید به  AFC اعلام شود. کادرفنی تیم ملی فهرست نهایی تیم ملی را نیز هفته آینده اعلام خواهد کرد.
ایران و ازبکستان روز ۲۱ خرداد در تاشکند
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ازبکستان روز یکشنبه 21 خرداد در تاشکند برگزار می‌شود.پیش از آن هم تیم ملی راهی اردوی استانبول ترکیه خواهد شد و سپس به تاشکند می‌رود و بعد از آن مسابقه دوستانه راهی عشق‌آباد خواهد شد تا با تیم ملی ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی بازی کند.