kayhan.ir

کد خبر: ۴۳۳۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

مراسم معارفه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و سرپرست دوومیدانی

مراسم معارفه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و سرپرست فدراسیون دوومیدانی دیروز با حضور گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.


در مراسم معارفه علی مرادی که به عنوان رئیس جدید فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی و با حضور گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسیون برگزار شد، گواری گفت: باید از زحمات طباطبایی تشکر کنم که از پیشکسوتان استفاده کردند، مربیان را به کار گرفتند و اردوها نیز برگزار شد. امیدوارم که در پست‌های بعدی نیز موفق باشد. وی ا‌دا‌مه‌ داد: علی مرادی هم با فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی بیگانه نیست و انگار به خانه خود بازگشته است. او سال‌ها مسئولیت‌های بین‌المللی داشته است بنا‌بر‌این به نظر می‌رسد جایگاهی که الان دارد بزرگتر از سمت‌های قبلی‌اش نباشد. ما در سال قبل از المپیک قرار گرفته‌ایم بنا‌بر‌این واقعا باید کار ویژه‌ای صورت گیرد و از کسانی که به نحوی می‌توانند کمک فکری دهند استفاده شود تا به اهدافی که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ترسیم کرده‌اند برسیم. پس از صحبت‌های گواری‌، طباطبایی به تشریح عملکرد دو ماهه خود پرداخت و بعد از آن علی مرادی گفت: من جلسه امروز را یک گپ و گفت‌و‌گوی دوستانه ‌می‌بینم و اول می‌خواهم به وزارت ورزش و جوانان بروم و از گودرزی و سجادی کسب اجازه کنم و رخصت بطلبم. فکر می‌کنم که این بهترین مسیر باشد.
همچنین دیروز بعد از انتخاب سیدحسن طباطبایی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی، او بعد از مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، به فدراسیون دوومیدانی رفت. طباطبایی حکم سرپرستی خود را از سوی احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها به نمایندگی از وزیر ورزش دریافت کرد. در مراسم معارفه طباطبایی، افشین داوری رئیس سابق فدراسیون نیز حضور داشت.