kayhan.ir

کد خبر: ۴۳۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
پلیس راهور اعلام کرد

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

پلیس راهور نیروی انتظامی، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.


به گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 24 روز یکشنبه - 13 اردیبهشت - از محور کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17روز شنبه - 12 اردیبهشت- تا 1 بامداد روز یکشنبه -13 اردیبهشت- از 15 کیلومتر بالای مرزن‌آباد (دزدین) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. در محور هراز تردد تمام تریلرها، کامیون‌ها و اتوبوس‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است. همچنین در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از تهران به قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن‌های 88255555     (10 خط) و 120 به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
این مرکز با بیان اینکه در سایت پلیس راهور آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است، اعلام کرد: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است، ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.
همچنین پلیس راه استان‌های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت موظفند، وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انتها قرار داد، اسکورت کنند.