kayhan.ir

کد خبر: ۴۳۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

اخبار کوتاه از فوتبال

۹ اردیبهشت‌ قرعه‌کشی فینال جام حذفی
مراسم قرعه‌کشی فینال جام حذفی روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.قرعه‌کشی فینال جام حذفی روز چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. فینال جام حذفی بین دو تیم ذوب‌آهن و نفت اول خردادماه برگزار خواهد شد. قرار است فینال در یک بازی و در صورت توافق دو تیم به میزبانی یکی از تیم‌ها برگزار شود. همچنین قرار است عصر روز چهارشنبه قرعه‌کشی بازی پلی‌آف تیم‌های بالای جدولی لیگ دسته اول برگزار شود.
اسدی: کسی نمی‌تواند بگوید با شخص خاصی کار کنم یا نکنم
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: خودم را در بین آن دسته‌ از افراد نمی‌دانم که کسی بخواهد به من بگوید با فرد خاصی کار کنم یا کار نکنم.علیرضا اسدی در خصوص امضا شدن تفاهم‌نامه برای ماندن کی‌روش در تیم ملی گفت:هر کاری که به سمت وحدت برود خوب و عقلانی است چرتکه وحدت باعث ایجاد منافع ملی می‌شود و این موضوع برای ما ارزشمند است. با این حال بهای این وحدت هم خیلی مهم است و بهای آن این است که هرکسی در چارچوب وظایف خودش عمل کند. از ابتدای کار نگاه من همین طور بود و هیچ زمان هم تغییر رفتار و گفتار نداشته‌ام.برای اینکه استدلال بیاورم که هیچ زمان به دنبال حذف یا اضافه کسی نبوده‌ام، می‌توانید به صحبت‌های قبلی خودم که کی‌روش نیز در صحبت‌هایش به آنها اشاره کرده بود استناد کنید. خود کی‌روش گفته بود که من در جلسه‌ای به وی عنوان کرده بودم که رفتن او در زمان فعلی به 5 دلیل منطقی و عاقلانه نیست. پس این صحبت‌هایی هم که می‌شود که هر کسی نمی‌تواند با ایشان کار کند از فدراسیون برود، مطمئن باشید من در بین آن دسته نیستم و اصلاً خودم را در بین آن دسته‌ از افراد نمی‌دانم که کسی بخواهد به من بگوید با فرد خاصی کار کنم یا کار نکنم. من خودم گفتم که باید همه در چارچوب‌ها کار کنند و اگر چارچوب‌ها مشخص باشد دیگر نیاز به حذف یا اضافه کسی نیست.وی در پاسخ به این سوال که  پس از جلساتی که با کی‌روش داشتید، سرمربی تیم ملی چند بار از کلمه «دزد دریایی» استفاده کرد. این کلمه از کجا آمد و چرا کی‌روش چند بار آن را به زبان آورد گفت:فکر می‌کنم این ادبیات در شأن و شخصیت مسئولان فدراسیون نیست. رد و بدل شدن این الفاظ با این ادبیات و ادبیاتی که در حوزه بهزیستی و زیست محیطی مطرح می‌شود در شأن آدم‌های معلم و تحصیلکرده و کسانی که بحث اجرایی دارند نیست که ما مصداق‌هایی از این جملات را بیاوریم. این ادبیات آثار تربیتی غلطی در کشور ما و در هر جای دنیا دارد و از سوی هر کسی گفته شود پسندیده نیست.
اولیویرا: هنوز خیلی راه تا قهرمانی داریم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هنوز ما تا قهرمانی 3 بازی دیگر را داریم و زود است در این باره نظر بدهیم.تونی اولیویرا پس از پیروزی 2 بر صفر تراکتورسازی مقابل پیکان اظهار داشت:  ما می‌توانستیم در نیمه نخست بازی را عوض کنیم. اما گلر پیکانی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و رحمتی فرصت‌ها را از ما گرفت.وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند تراکتورسازی به قهرمانی برسد، گفت: اگر امروز فصل تمام می‌شد می‌توانستم چیزی بگویم اما هنوز 3 بازی باقی مانده است. خیلی راه داریم برای رسیدن به بالای کوه.
جلالی: این دیدار یک آینده بزرگ برای سایپا بود
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: این دیدار یک آینده بزرگ برای سایپا بود. مجید جلالی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: آن‌چیزی که من امروز دیدم یک آینده بزرگ برای سایپاست و ما خوب شروع نکردیم این تیم به جز موارد فنی در مسایل ذهنی هم بهتر می‌شود. با اطمینان می‌گویم سایپا فصل آینده یک رقیب بزرگ برای تیم‌هایی است که می‌خواهند قهرمان شوند. مطمئن باشید که سایپا تیم بزرگی است و مطمئن باشید گل ما درست بود و محسن ترکی داور خوبی است و من به او اعتراض ندارم؛ اما گل ما درست بود و یک پنالتی ما هم دیده نشد. تیم ما می‌داند چگونه بازی را شروع می‌کند و چطور ادامه می‌دهد و به پایان می‌ برد. من باشم یا نباشم سایپا آینده بزرگی دارد و بازیکنان جوان و خوبی دارد و بازیکنان باتجربه بزرگی دارد.
برانکو: از نتیجه ناراضی‌ام اما تسلیم نمی‌شویم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سایپا انگیزه زیادی داشت و جنگنده و پرتلاش بود و من از نتیجه بدست آمده ناراضی‌ام اما تسلیم نخواهیم شد.برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی 2 بر 2 مقابل سایپا در نشست خبری گفت: مقابل حریفی بازی داشتیم که انگیزه زیادی داشت و جنگنده و پرتلاش بود و من از نتیجه ناراضی‌ام چون دو بر صفر پیش بودیم و کنترل بازی دست ما بود و گل ساده‌لوحانه‌ای که از اوت دریافت کردیم کارمان مختل شد و بین دو نیمه به بازیکنان گفتم دنبال گل سوم هستم که می‌توانست سرنوشت ساز باشد و متاسفانه با یک پنالتی مشکوک بازی مساوی شد. وی افزود: بازیکنانم جنگ آوری و میل به برد خود را نشان دادند و مدافع سایپا باید اخراج می‌شد چون روی طارمی خطایی کرد و مهاجم ما در موقعیت تک به تک قرار داشت.