kayhan.ir

کد خبر: ۳۸۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

فضاسازی فتنه گران علیه ضرغامی

روزنامه های زنجیره ای با دستمایه قرار دادن یک مصاحبه ناشیانه و البته موذیانه، فضاسازی گسترده ای را علیه رئیس سابق صدا و سیما ترتیب دادند.



روز گذشته روزنامه های زنجیره ای، با دستمایه قرار دادن مصاحبه ای تقطیع شده و غیرحرفه‌ای از خبرگزاری ایلنا با سید عزت الله ضرغامی، حملات و فضاسازی گشترده ای را علیه وی و صدا و سیما ترتیب دادند و مدعی شدند صدا و سیما در دوره ضرغامی رویکردی جناحی داشته و در پی بایکوت یک جریان سیاسی بوده است. پس از روزنامه‌های زنجیره ای، دامنه این فضاسازی و عقده گشایی مانند اغلب سوژه های دیگر- به رسانه‌های ضدانقلاب نیز کشیده شده است.
رئیس سابق سازمان صداوسیما در واکنش به این فضاسازی در مصاحبه دیگری با ایلنا گفت: بنای حذف هیچ جریانی در دوره من در صداوسیما نبوده است.
وی افزود: من معتقدم مشی و سیاست‌های سازمان همواره بر اساس مصالح ملی، منافع عمومی و رعایت سیاست‌های کلان نظام و دستگاه‌های مسئول در قوای سه گانه انجام گرفته و اقدام رسانه ملی همواره همین بوده است؛ لذا حذف هیچ جریانی مورد تایید من نیست.
ضرغامی تاکید کرد: مثال‌های فراوانی برای تصدیق این موضوع وجود دارد؛ که برنامه‌های پخش شده در مقاطع انتخابات این ادعا را ثابت می‌کند.
گفتنی است فتنه گران که وطن فروشی آنها در جریان عملکردشان در سال 88 به اثبات رسیده است، از افشاگری های صداوسیما در این خصوص به شدت عصبانی بوده و از هر بهانه‌ای برای عقده‌گشایی در این زمینه استقبال می کنند.
نقش و عملکرد خبرگزاری ایلنا نیز که از بودجه بیت المال تغذیه می کند و برای رسانه های بیگانه خوراک فراهم می آورد در این میان قابل تامل است. ردپای این خبرگزاری در بسیاری از فضاسازی‌های رسانه ای ضدانقلاب آشکارا دیده می شود.