kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶

اخبار کوتاه از فوتبال


درخشان: به کارم در پرسپولیس ادامه می‌دهم
حمید درخشان پس از جلسه با قائم مقام باشگاه پرسپولیس از تداوم حضورش بر روی نیمکت این تیم خبر داد.سرمربی تیم پرسپولیس که پس از صحبت‌های شب گذشته محمدحسین نژادفلاح و تایید مذاکره باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ به دفتر قائم مقام باشگاه آمده بود، پس از گفت‌وگو با نژادفلاح در جمع خبرنگاران گفت: من کماکان به عنوان سرمربی پرسپولیس به کارم ادامه خواهم داد.این در حالی است که دیروز برانکو ایوانکوویچ نیز دریافت پیشنهاد از سوی پرسپولیس را تایید کرد.ایوانکوویچ ضمن تایید پیشنهاد پرسپولیس گفت: من پیشنهاد دارم اما شما می‌دانید که راه طولانی بین دریافت پیشنهاد تا تایید مذاکره وجود دارد.
همچنین باشگاه پرسپولیس که پیش از این، قبل از پایان مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نام 25 بازیکن خود را در اختیار سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گذاشته بود و از آن طریق برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده بود، نام‌های علی علیپور و فرناندو گابریل را هم به فهرست قبلی اضافه کرد تا فهرست آسیایی بازیکنان پرسپولیس 27 نفره شود.
بازگشت دایی از روسیه
علی دایی پیشکسوت فوتبال کشورمان که برای حضور در جام اسطوره‌ها راهی روسیه شده بود بامداد امروز به کشورمان بازگشت. دایی در این رقابت‌ها در تیم منتخب جهان حضور داشت و در پایان این مسابقات همراه با این تیم در سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
سفر کریمی به انگلیس
علی کریمی بازیکن پیشین پرسپولیس که از ابتدای این فصل تصمیم گرفت دیگر به فوتبال ادامه ندهد و مدتی نیز در کنار کارلوس کی‌روش در کادرفنی تیم ملی حضور داشت، قصد دارد دوره‌های مربیگری را خارج از ایران پشت سر بگذارد.کریمی به منظور شرکت در این کلاس‌ها مربیگری هفته اول اسفندماه راهی انگلیس می‌شود.