kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

نسخه تازه‌ای که برای پرسپولیس پیچیده شده است! (نکته ورزشی)

باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه‌های ورزشی ایران کماکان درگیر حواشی بسیار است، حاشیه‌هایی که البته این بار جنس آن با موارد قبلی کمی متفاوت است. اگر تا دیروز صحبت از ضعف‌های فنی این تیم بزرگ و لزوم تغییرات در کادر فنی بود، حالا از تغییر کلی مدیریت سخن به میان می‌آید.
سرویس ورزشی-

چندی قبل بود که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بازداشت و سپس روانه زندان گردید. این اتفاق عجیب منجر به آن شد که هیئت مدیره این باشگاه دست به کار شود و با انتخاب سرپرست برای باشگاه، حداقل امورات جاری تیم فوتبال رتق و فتق شود.
در این میان باشگاه پرسپولیس با بحران نتیجه‌گیری هم مواجه شد که اوج آن ثبت پنج شکست متوالی در لیگ و جام حذفی بود. اما سرانجام نوار ناکامی سرخپوشان در بازی با پدیده قطع شد و این تیم به یک پیروزی در لیگ برتر رسید. همین پیروزی و البته نمایش نسبتا مقبول، سبب شد که هواداران باشگاه برای ادامه لیگ و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که از هفته آینده آغاز می‌شود، کمی امیدوار شوند.
اما درست در همین شرایط به یکباره خبرهای عجیبی از ساختمان معروف خیابان سئول مخابره شد، خبرهایی با این مضمون که وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد بار دیگر پرسپولیس را دستخوش تغییرات مدیریتی کند.
گویا اصل ماجرا به این شکل است که برخی مدیران وزارت ورزش و جوانان در نظر دارند تغییراتی در راس یکی از ادارات کل شناخته شده این وزارتخانه ایجاد کنند و مدیرش را که اتفاقا وزیر ورزش نیز از عملکرد او رضایت چندانی ندارد، برکنار کنند.
 البته از آنجا که سنبه این مدیر پرزور است و برای آنکه هزینه برکناری‌اش هم به حداقل برسد، مدیریت باشگاه پرسپولیس به وی پیشنهاد شده است!
به عبارت ساده‌تر قرار است باشگاه بزرگی چون پرسپولیس بازیچه شود تا تغییرات مورد نظر وزارت ورزش و جوانان در یکی از ادارات کل انجام پذیرد!
جالب اینکه تمام این فعل و انفعالات در حالی بوده که پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک - حداکثر تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر - به بخش خصوصی واگذار می‌شود.  
حالا با این وضعیت پرسشی که برای هواداران میلیونی پرسپولیس مطرح شده این است که چرا باید چنین نسخه‌ای برای این باشگاه مردمی پیچیده شود؟!
در پایان باید به این نکته مهم اشاره داشت که بیان مطالب فوق به معنای تایید عملکرد تیم مدیریتی که هم اکنون هدایت باشگاه پرسپولیس را برعهده دارد، نیست. قطعا انتقاداتی نیز به عملکرد سرپرست کنونی پرسپویس وارد است ولی تردیدی وجود ندارد که درد اصلی سرخپوشان در مقطع کنونی، «ضعف مدیریت» نیست!