kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
حبیبی:

بدعهدی غرب چیزی از توافق ژنو باقی نگذاشته است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: از توافق ژنو چیزی باقی نمانده است هر چه جلوتر می‌رویم بدعهدی و پیمان‌شکنی طرف غربی روشنتر می‌شود.

محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شعار نه تحریم نه ذلت مذاکره با عزت که در سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن  طنین‌انداز شده بود، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران بداند ملت پشتیبان آنها در مأموریت حفظ اقتدار و امنیت ملی کشور و مصون داشتن آن از دستبرد استکبار جهانی به ویژه آمریکاست. وی خطاب به 1+5 بیان داشت: استکبار جهانی باید پیام راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران را به خوبی دریافت کند و به آن گردن نهد. ملت ایران دست بسته نیست و این دست آمریکاست که هر وقت به قصد تجاوز به سوی ملت ایران دراز شد ملت با شجاعت و جسارت آن را بسته است.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: ماجراجویی‌های ناتو امنیت اروپا و جهان را تهدید می‌کند و دیگر چیزی به نام ائتلاف جهانی وجود ندارد. میلیونها انسان در اروپا در معرض یک ماجراجویی هستند که نهایتاً ممکن است به برخورد هسته‌ای ختم شود.
به گزارش فارس حبیبی همچنین در مورد تحریم مجدد شرکت ملی نفتکش ایران توسط اروپائی‌ها تاکید کرد: از توافق ژنو چیزی باقی نمانده است هر چه جلوتر می‌رویم بدعهدی و پیمان‌شکنی طرف غربی روشنتر می‌شود.