kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد

تشکیل دادگاه‌های ویژه اقتصادی در تمام استان‌ها

رئیس اتاق بازرگانی ایران ضمن مثبت ارزیابی کردن رابطه اتاق و قوه قضائیه، از تشکیل دادگاه‌های ویژه اقتصادی در تمام استان‌ها در آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامحسین شافعی در چهل و چهارمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که دیروز برگزار شد به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد اتاق بازرگانی پرداخت.وی اظهار کرد: قرار است دادگاه‌های ویژه اقتصادی در تمام استان‌‌ها شروع به کار کنند و رابطه تعریف شده‌ای بین قوه قضائیه و اتاق بازرگانی شکل بگیرد.رئیس اتاق بازرگانی ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به انتخابات اتاق بازرگانی عنوان کرد: تمام نگاه آینده به اتاق بازرگانی به یک ماه پیش رو بستگی دارد؛ این که چقدر بتوانیم برای اتاق منزلت و افتخار ایجاد کنیم. تمام گروه‌هایی که در انتخابات حاضر شده‌اند در یک موضوع مشترک هستند این که هیچ گروهی وجود ندارد که خواستار ارتقا و منزلت اتاق بازرگانی نباشد.
شافعی تاکید کرد: باید سعی کنیم که این موارد را به نحو مطلوب ارائه کنیم و بلوغ بخش خصوصی را نشان دهیم.وی اظهار کرد: باید اخلاق‌مداری را به عنوان یک الگو به جامعه ارائه دهیم و امیدوارم تمام دوستانی که در این عرصه وارد شده‌اند به این دو مورد توجه کنند.