kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

راهپیمایی 22 بهمن خط بطلان بر همه تهدیدها، تحمیل‌ها و تحریم‌هاست

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیروز در اطلاعیه مهمی به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن با اشاره به عزم استوار ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تاکید کرده است: عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان و پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی امروز نتیجه داده و آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به زانو درآورده است.



جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این اطلاعیه ضمن تاکید بر این مطلب که درخت تنومند استقلال و آزادی، بیش از پیش ثمر بخشیده تصریح کرده است: هر سال که از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد، ژرفای معارف ناب آن بیش از گذشته معلوم می‌شود.
در بخشی از این اطلاعیه تاکید شده است: بازگشت امام عظیم‌الشأن ما به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب در 22 بهمن ماه 57، رای تاریخی به جمهوری اسلامی در 12 فروردین‌ماه 1358، تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان همان سال، هشت سال دفاع غرورآفرین از مرز و بوم ایران اسلامی، حضور پرشور در پای صندوق‌های انتخابات، حماسه تاریخی نهم دی و... همه و همه برگه‌هایی از کتاب قطور حماسه‌های ملت ایران است.
جامعه مدرسین همچنین تصریح کرده است، پیشرفت‌های بی‌بدیل علمی و صنعتی، شکوفایی‌های خیره‌کننده در دستیابی به چرخه سوخت و تولید انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، تلاش‌های ثمربخش در فناوری‌های موشکی، پیروزی‌های جوانان برومند ایرانی در المپیادهای علمی و رشد زاید‌الوصف در پزشکی در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است. تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها، تحمیل‌ها و تحریم‌ها، خللی در عزم استوار ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان ایجاد نکرد، تاریخ انقلاب گواه است که این ملت، با پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و قدرت‌های شیطانی بویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به زانو درآورد. بیداری اسلامی و روح استکبارستیزی مسلمانان در جهان اسلام، نشان از گسترش و فراگیری پیام انقلاب اسلامی دارد. پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا و تاثیرات ژرف آن در عرصه جهانی، نشان از جایگاه اسلام و انقلاب دارد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه این اطلاعیه ضمن تایید روند حرکت انقلاب برای زمینگیر کردن استکبار و رسیدن به اهداف عالیه استقلال و آزادی تصریح کرده است: آری، راه همان راه است، ملت ایران به خوبی می‌داند که دشمنان انقلاب و اسلام، بویژه آمریکای جنایتکار لحظه‌ای از دشمنی خود دست برنداشته‌اند و با سلاح تهدید و تحریم‌ها می‌کوشند تا در عزم استوار ملت ایران خلل واردکنند که انشاءالله راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر بر این پندارها خط بطلان خواهد کشید.
بنا بر این گزارش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به محضر رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» و ملت شریف ایران، عموم مردم مسلمان و غیور ایران را به شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می‌نماید.