kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* ان‌شاءالله با مقاومت و ایستادگی ملت ولایی و شهیدپرور ساختار تحریم‌‌های فلج‌کننده از بین خواهد رفت. این فقط نیازمند به یک باور عمیق و موحدانه است.
قاسمی- اصفهان
* از رئیس‌جمهور محترم خواهش می‌کنم جوانب سخنی که می‌‌گوید در نظر بگیرد معنی این سخن شما که «خدا عقل سالم را به بدن سالم می‌دهد» چیست؟ آیا منظور این است که هر کس بدن سالم نداشت عقل سالم هم ندارد؟ آیا این شکستن دل صدها هزار جانباز و معلول نیست؟ همان‌هایی که در میدان جنگ و ورزش سند افتخار ما و سبب به اهتزاز درآمدن پرچم عزیزمان شده‌اند. خوب است همه ما به سخن مولا امیرالمومنین توجه کنیم که فرمود: «المرءُ مخبوء تحت لسانه».
اشراقی
* اگرچه بدن بسیاری از منتقدین دولت بر اثر جراحات جنگ تحمیلی ناسالم است ولی در این 36 سال و بعضا قبل از آن، همواره در جبهه‌های مختلف حضور فعال داشته و حمایت از رهبری را سرلوحه همه امور خود دانسته‌اند و به همین علت تاکنون با احترام و منطق برخی ناهنجاری‌ها و تخلفات و لغزش‌های مسئولین را نقد کرده‌اند که جملگی نشان از عقل سالم آنان است. باید تاسف به حال افرادی خورد که گرچه تن سالم دارند ولی به لحاظ برخی گفتارها و رفتارهای ناصواب و دون شأن و موقعیت خود، پرخاشگر و عجول سخن می‌گویند و چندگانه قدم می‌زنند.
طالعی
* از آقای رئیس‌جمهور محترم خواهش می‌کنم وقتی در اداره امور جاری کشور احساس دشواری می‌کند در سخنرانی خود با ما مردم ترشرویی نکند و ما را به باد تمسخر نگیرند.
6271---0914
* ریاست محترم جمهور به درستی گفتند ما به آزادی نیاز داریم. البته منتقدین به عالی‌ترین مقام اجرایی نقد دارند و ایشان نیز لطف می‌کنند و آزادانه آنها را بی‌سواد، مزدور، بزدل، ترسو و تازه به دوران رسیده و فاقد عقل لقب می‌دهند! اما آزادی آنجا سلب می‌شود که 75 میلیون نفر حق ندارند از علم خدادادی به ویژه فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای استفاده کنند و دانشمندان مظلوم ما را ترور می‌کنند و ملت ما و میلیون‌ها ملت آزاده جهان را  تحریم اقتصادی می‌کنند و ایشان نیز آنها را مودب معرفی می‌کنند!
گل‌محمد نورانی- مهدیشهر
* بیش از یک‌سوم از عمر دولت یازدهم گذشت و هر روز به یک بهانه‌ای منتقدان مورد تفقد ایشان قرار گرفتند. ولی به جای تمسخر مردم بهتر است به فکر مسائل اقتصادی، اجتماعی و مشکلات مردم باشند.
2826---0913
* چرا اگر کسی به رئیس یک قوه توهین کند محاکمه می‌شود ولی اگر قضیه بر عکس شد و رئیس یک قوه به مردم توهین کرد مورد سوال قرار نمی‌گیرد؟
محمدی
* آقای عارف کجای دیپلماسی کشور نشسته است که با آن عجوزه آلمانی حزب سبز آلمان مذاکره و دیدار می‌کند؟
3819---0916
* مشکل ما با ولگردان و گاوچران‌های اروپایی و آمریکایی نیست که با ما چه رفتاری می‌کنند یا چه می‌گویند. مشکل ما با فتنه‌گرانی است که  در حال معامله آشکار و پنهان با آنها هستند و کسی هم متعرض آنها نمی‌شود. در جریان سفر نایب رئیس مجلس آلمان به ایران ملاحظه کردید که با چه طیفی (از حامیان فتنه) به گفت‌وگو پرداخت و بعد چه گزارش پیروزمندانه‌ای در بازگشت به آلمان داد.
5612---0919
* کاش آقای ظریف در قدم‌زنی با کری، به پاس پاسپورت ایرانی برای آقای ابوطالبی واسطه می‌شد تا قول آقای روحانی به مردم لکه‌دار نشود.
2748---0912
* از صدا و سیما درخواست می‌کنم با دعوت از مسئولان قبلی و فعلی وزارت نفت مناظره‌ای برای شفاف‌سازی درباره موضوع تولید بنزین داخلی و خارجی ترتیب دهد.
3122---0912
* از شهرستان اهواز تماس گرفته‌ام. حقیقت این است که صدا و سیما نتوانسته نقش سپاه پاسداران را در برقراری امنیت و دور کردن تهدیدات بزرگ مثل خطر داعش از ایران آن‌گونه که باید و شاید برای مردم و طبقات مختلف جامعه تبیین کند. جنایت‌هایی را که داعشی‌ها در عراق و سوریه مرتکب شده‌اند وقتی از طریق اینترنت مشاهده ‌کنید مو به تن‌تان سیخ می‌شود.
انصاری
* در برخی از مناطق استان فارس به بهانه ساخت آزادراه اصفهان- شیراز در حال از بین بردن باغ‌های انگور هستند و متاسفانه تعداد زیادی از باغ‌های استان تخریب شده است. لطفا مسئولان توجهی به این مسئله داشته باشند.
خامسی
* آب فاضلاب شهری به رودخانه‌ها می‌ریزد و محیط زیست گیلان را به نابودی می‌کشاند از مدیران آبفای استان تقاضای رسیدگی داریم.
ابراهیم فولادی
* از مسئولین استان ساری به ویژه مسئولین شرکت گاز درخواست می‌شود در امر تحویل کنتور گاز به شهروندان کلاردشت بدون تبعیض و کوتاهی مساعدت نمایند. برخی افراد که از تهران به این شهر کوچ کرده‌اند و از بیماری ریوی رنج می‌برند واقعا در سختی به سر می‌برند.
عظیما- کلاردشت
* از شهرداری محترم قم درخواست می‌شود کوچه 4 خیابان کشاورز را که مرتفع و بدون حفاظ است و باعث سقوط چندین وسیله نقلیه به پایین شده است مسدود کند.
2283---0912
* وزیر محترم ورزش چرا از ابزارهایی که در دست دارد استفاده نمی‌کند؟ دنیای متوحش غرب از تمام ابزارها برای مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) استفاده می‌کند، ولی ما از ابزارهایی که در دست داریم و می‌توانیم با کمترین هزینه بهره‌برداری کنیم استفاده نمی‌کنیم چرا؟ یکی از ابزارها پیراهن ورزشکاران است که در مسابقات داخلی و خارجی می‌توانیم جمله «من عاشق محمد(ص) هستم» را بر آنها منقوش نماییم؟
عباس صفا
* وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از یک سال مسکوت گذاشتن خرج بنگاههای کوچک و زودبازده مجدداً این طرح را که مربوط به دولت گذشته است به جریان انداخته است. عرض می‌کنیم دولتمردان فعلی چه طرحی از خودشان دارند؟
3104---0912
* در مسکن مهر تهرانسر ثبت‌نام نموده‌ام و افراد از 40 میلیون تا 80 میلیون به حساب مسکن خود واریز نموده‌اند. متأسفانه دولت قبلی نتوانست پروژه را به اتمام رساند و دولت تدبیر هم پروژه را یک سال تعطیل کرد! و بعد از یک سال مجدداً درخواست واریز 15 میلیون به حساب مسکن مهر ‌کرد. چندی قبل هم به صورت نمادین و نه واقعی پروژه را افتتاح کردند اما هیچ کاری برای انشعابات (آب و برق و...) صورت نگرفته است. اظهار می‌دارند پول برای هزینه کردن نداریم! آیا به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم هستند، از نمایندگان مجلس و مسئولین امر درخواست می‌شود به این نارضایتی‌تراشی توجه و بر این عملکرد ناصواب نظارت کنند.
حسینی
* به بخش زایمان بیمارستان آیت‌الله طالقانی اراک مراجعه کردم، عرف و شرع را راحت کنار گذاشته و در مقابل چشمان دانشجویان پسر در حال آموزش می‌خواستند بنده را معاینه کنند. اعتراض کردم بلافاصله آدرس مطب خصوصی را جلویم گذاشتند. بنویسید چون پول نداریم باید در این دولت هر کاری که خواستند با ما مردم بکنند.
دخایی
* می‌گویند چاههای آب در جاده قدیم قوچان کنتور هوشمند دارند اما برخی از موتورهای آب در زمستان، بدون نیاز به آب روشن بود! چه میزان خسارت با اینگونه رفتارها به سفره زیرزمینی مشهد در پاییز و زمستان 93 خورد؟ چه کسی مقصر است؟ سازمان آب یا جهاد کشاورزی!؟
7417---0915
* 6 ماه از مشغول به کار شدن ما قبول شده‌های آزمون دادگستری می‌گذرد. دوره‌های اعلام شده را نیز طی کرده‌ایم بااین وصف در این مدت حقوقی دریافت نکرده‌ایم. چون سال جاری رو به پایان است درخواست داریم قبل از پایان سال حقوق ما پرداخت بشود.
حامدی
* به عنوان یک فرهنگی پس از 58 سال سن با قرض و وام قصد داشتم منزل 50 ساله‌ام را تخریب و نوسازی کنم که در اولین قدم براساس ضوابط شهرداری باید ساختمان را بیمه می‌کردم. تأمین اجتماعی اعلام کرد 8 میلیون تومان واریز کنم! (2 میلیون برای تخریب و 6 میلیون برای دو طبقه و پیلوت) این لطف مسئولین به جامعه مستضعف است؟!
4613---0919
* پیشنهاد می‌کنیم در سامانه پیامکی کلیه بانک‌ها که گردش مالی حساب مشتریان در هر تغییر اعلام می‌گردد نام واریزکننده همراه پیام فعال بشود.
9509---0912