kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴

معرفی برگزیدگان جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج در لرستان

در اختتامیه جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج در لرستان از برگزیدگان رشته‌های مختلف تقدیر شد.

خرم‌آباد- خبرنگار کیهان:

از 4 هزار و 310 اثر ارسال شده به دبیر خانه جشنواره 570 اثر در مراحل ابتدایی انتخاب شدند و در نهایت 120 اثر به مرحله پایانی راه یافتند که از این آثار 40 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
در رشته کاریکاتور از «نگین نقیه» و «آرش فروغی» تقدیر شد، در بخش کاریکاتور «معصومه سادات موسوی» از استان مرکزی رتبه اول، «محمد نظری» از همدان رتبه دوم و «محمود آزادنیا» از خراسان رضوی رتبه سوم را کسب کردند.
در مراسم پایانی این جشنواره از هنرمندان نگارگری هم تقدیر به عمل آمد، در بخش رتبه اول را «سمانه فاجانی» از تهران، «مریم شاکلی» و «میثم نیلی» بطور مشترک مقام دوم و «فرهاد رستم پور» مقام سوم را کسب کردند.
در رشته نقاشی هم از «عباس تارخ» از بوشهر، «سپیده نوری» از همدان، «فرهاد جعفری» از ایلام و «سعید منزه» از تهران قدردانی شد.
در جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج «مرتضی آرین» از لرستان مقام اول، «معصومه شمشیری» و «قاسم‌پور» به طور مشترک مقام دوم و «نیما شایان» مقام سوم را کسب کردند.
در رشته تذهیب از «رضا رحمت‌پور» از لرستان، «محمدرضا پارسا» و «زهره احمدی» از قم تقدیر شد.
«محبوبه عزتی» از قم، «رضا یداللهی» از چهار محال و بختیاری مقام دوم و «حدیث محمدی» از کردستان مقام سوم را کسب کردند.
در بخش گرافیک از امین هنامی تقدیر شد «مسعود صبوحی» از تهران «جمال‌الدین رمضانی» از مازندران و «وحید حسینی» از قم بطور مشترک مقام دوم و «اکرم دادجوی شاه‌مرادی» از قزوین مقام سوم را کسب کردند.
در بخش ورک شاپ عملی از «سعید دوستی»، «عبدالرضاچارئی» ، «علی‌ بحرینی» و «کریم فزونی» قدردانی به عمل آمد.