kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز سامانه پیام کوتاه 30002323

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است و قابل اعتماد نیست و سازمان ملل نیز متأسفانه تسلیم آمریکاست که از ایران برای ژنو 2 دعوت می‌کند و بعد تحت فشار آمریکا دعوت خود را پس می‌گیرد. آن وقت این سازمان ملل می‌خواهد مدافع مظلومان جهان باشد! باید گفت نبود این سازمان از بودنش بسیار سودمندتر است. از مسئولین دیپلماسی کشورمان هم می‌خواهم که با چشمان باز به قضایا بنگرند و فریب لبخندها و دستهای چدنی که با دستکش‌های مخملی پوشانده شده را نخورند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
علیمردانی و طاهری
* چرا متن توافق هسته‌ای بعمل آمده در ژنو از سوی وزارت خارجه منتشر نمی‌شود تا ما مردم ایران واقعاً بدانیم چه داده‌ایم و چه گرفته‌ایم.
2145---0912
* از نمایندگان مجلس تقاضا داریم در حفظ منافع ملی و عزت نظام جدی باشند. چون ظاهراً دولتمردان برخورد با غرب و آمریکا را ساده گرفته‌اند. غربی‌ها و آمریکا در مورد توافقات 5+1 چیزهای دیگری می‌گویند و مسئولان ما چیز دیگری. به کدام یک از اخبار باید اعتماد کرد؟ چون آقایان حتی حاضر نیستند نمایندگان ملت را در جریان بگذارند.
برادر سه شهید
* دلم می‌خواهد فریاد بزنم ای دولتمردان به کجا چنین شتابان؟ چگونه باید بگوییم که آمریکای تروریست، صهیونیست، استعمارگر و سرمنشأ همه شیطنت‌ها قابل اعتماد نیست؟!
خانم احمدی
* اینکه دشمنان ما از توافق ژنو یعنی تعلیق غنی‌سازی در ایران خوشحال هستند به همان اندازه برای ما ناراحت کننده می‌باشد. از ارواح مقدس شهدای هسته‌ای کشورمان مدد می‌گیریم تا این درد بزرگ قدری بر ما آسان شود. خداوند به دانشمندان هسته‌ای ایران صبر بدهد.
5789---0911
* متن توافق هسته‌ای را که روزنامه‌ها چاپ کرده‌اند چندین بار خواندم چیزی به این عنوان که حق غنی‌سازی به ایران داده باشند در آن دیده نمی‌شود. بی‌جهت نیست که غرب برای نگه‌داشتن ایران پای این توافق اصرار زیادی دارد و تهدید نیز می‌کند.
6091---0915
* اگر در توافق ژنو همه چیز به نفع جمهوری اسلامی تمام شده پس چرا آمریکایی‌ها و غربی‌ها اظهار خوشحالی می‌کنند و اعلام کرده‌اند ایران تا پایان راه باید همراهی کند. بنابراین اگر از هم اکنون واقعیت‌ها به مردم گفته بشود بهتر از این است که در آینده کار پیچیدگی پیدا کند و راه بازگشت مشکل بشود.
اصغر کردبچه
* برخی‌ها در صحبت‌های خود آن قدر تحریم را بزرگ جلوه می‌دهند که خودشان کوچک می‌شوند!
2500---0910
* واقعیت این است که از متن توافق هسته‌ای، استقلال هسته‌ای بیرون نمی‌آید. شروع عملیات اجرایی این توافق جای شادی ندارد که هیچ بلکه باید نگران آینده بود.
6091---0915
* ظاهراً طرح و برنامه فتنه‌گران برای به حاشیه بردن مشکلات مردم و عدم برنامه‌ریزی دولت در حماسه اقتصادی با اقداماتی که در سطح دانشگاهها انجام می‌دهند موفق بوده است. 3 ماهه اول با انتقاد از دولت قبلی و سیاه‌نمایی آن گذشت. 3 ماهه بعد نیز قرار است به مقابله با مجلس و خواست نمایندگان مردم کلید بخورد. به هر حال بی‌تفاوتی ریاست محترم جمهور در عزل و نصب‌های دانشگاهها و برخی تحرکات فرهنگی و بازی در زمین دشمن، عواقب خوشی برای مردم ندارد. خاصه آنکه در شب سال نو با تورم‌ها و گرانی‌های لجام‌گسیخته، دلهره و نگرانی از هم اکنون بر خانواده‌ها حاکم است. فکری اساسی باید کرد.
محمودی
* سخنان این روزهای مشاوران آقای روحانی (ترکان، آشنا، سریع‌القلم و...) نشان داد شعار تحمل مخالف و لزوم نقد دولت، ظاهراً فقط برای ایام تبلیغات انتخابات بوده است.
6538---0912
* از رئیس جمهور محترم درخواست می‌شود از همین حالا با مشایی‌های دولت خود برخورد کند تا کار به جاهای باریک نکشد.
هاشمی از قم
* مردم با بصیرت ایران هیچ گاه ارزشهای معنوی خود را که طی چند دهه به دست آورده‌اند به بهای وعده‌های دروغین دشمنان قسم خورده خود از دست نخواهند داد. ولی متأسفانه عده‌ای گویا منافع خود از تحریم‌ها را گرفتن ماهی از آب گل آلود که خودشان در فتنه 88 درست کرده‌اند می‌دانند.
2500---0910
* از سخنان ضد استکباری رئیس مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم.
8847---0919
* در خبرها آمده بود که «دولت برای خودکفایی برنج برنامه‌ای ندارد» که باید گفت متاسفانه نه تنها برای برنج بلکه برای بسیاری از نیازمندی‌های ضروری داخل از جمله گندم، بنزین و لوازم خودرویی، آهن‌آلات و... برنامه‌ای ندارد. اگر داشت نمی‌بایست برنج سبد کالای مردم از برنج‌های غیرمرغوب و بعضا مسئله‌دار خارجی تهیه می‌شد و برنج داخل کشور در انبارهای کشاورزان می‌ماند.
حجت زحمتکش از نکا روستای دوراب
* چرا وقتی فشار گاز افت پیدا می‌کند یا مصرف بالا می‌رود برای حل مشکل، گاز منازل و حتی بعضی کارخانه‌ها را قطع می‌کنند ولی در گاز شهرک تفریحی چادگان اصفهان و ویلاهای خوش‌نشین‌ها با شومینه‌های آنچنانی هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید.
2899---0913
* آقای رئیس‌جمهور و وزیر محترم راه و شهرسازی؛ کسانی چند واحد آپارتمان و خانه دارند ولی مالیات نمی‌دهند ولی دولت برای تامین منابع زورش به مسکن مهری‌ها رسیده و قیمت این خانه‌ها را گران کرده است. کجای این تصمیم با عدالت سازگاری دارد.
4832---0938