kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

نامه نمایندگان به روسای مجلس و قضائیه (خارج از دستور)

تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌های جداگانه‌ای به رؤسای قوای مقننه و قضائیه خواستار اعلام اسامی 170 نفر از نمایندگان و نامزدهای مجلس هشتم که به ادعای معاون اول دولت دهم از وی پول گرفته‌اند، شدند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌های جداگانه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواستار اعلام اسامی 170 نماینده مجالس هشتم و نهم که به ادعای رحیمی معاون اول دولت دهم از وی پول گرفتند، شدند.
در نامه نمایندگان به رئیس مجلس آمده است: آقای رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور دولت دهم اشاره نموده است که به 170 نفر از نامزدها و نمایندگان مجلس هشتم، پول پرداخت نموده است و افکار عمومی از مجلس شورای اسلامی درخواست افشای اسامی پول اخذ نموده از ایشان را دارد. فلذا در اعلام اسامی با مکاتبه با ریاست گرانسنگ قوه قضائیه، بذل توجه به عمل آورید. نمایندگان در نامه به آیت‌الله آملی لاریجانی نیز تاکید کردند: لازم می‌دانیم ضمن سپاسگزاری از اقدامات اخیر قوه قضائیه در محاکمه مفسدین اقتصادی، در جهت تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه ارزشمند اجتماعی، خواستار اعلام اسامی 170 نماینده و نامزد مجلس هشتم که از رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور دولت دهم پول اخذ نمودند، هستیم.