kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* حضرت امام فرمودند اگر ما روزی از جنایات صدام بگذریم، ولی از جنایات آل‌سعود نخواهیم گذشت. بر همه آشکار است که عربستان در هر شرایطی علیه ایران توطئه می‌کند و کاهش قیمت نفت یکی از موارد اخیر است، حال پیام عجولانه رئیس‌جمهور درباره مرگ عبدالله چه توجیه سیاسی و مصلحتی برای نظام دارد؟!
طوسی‌زاده
* وقتی پادشاه  عربستان با سرسپردگی به آمریکا هزاران تروریست جانی به منطقه می‌فرستد و قیمت نفت را از 108 دلار به 47 دلار می‌رساند آقای هاشمی که مسئولیتش ربطی به سیاست خارجی ندارد با چه توجیهی در مرگ او پیام تسلیت ارسال و از خداوند رحمت واسعه برایش طلب می‌کند.
حیدری
* از قوه قضائیه کشور به خاطر محاکمه و صدور حکم مجازات معاون اول دولت گذشته تشکر می‌کنیم. امیدواریم با همین قاطعیت با سران فتنه که تهمت تقلب به نظام زدند و کشور را مدت 8 ماه به هرج و مرج کشاندند و با کشتن تعدادی از هم‌وطنان خسارت میلیاردی روی دست کشور گذاشتند برخورد بکنند.
گل‌محمد نورایی
* ما همچنان منتظر موضع‌گیری رئیس‌جمهور در برابر سخنان دور از نزاکت رئیس‌جمهور فرانسه و نشریات وابسته به صهیونیست‌ها هستیم.
6775---0912
* توجه آقای ظریف را که با پیاده‌روی خواست تنش مذاکرات را رفع کند به این کلام شیخ اجل سعدی شیرازی جلب می‌کنم: «دشمن به ملاطفت دوست نگردد، بلکه طمع زیاد کند».
1471---0910
* با توجه به افت هدفمند کاهش قیمت نفت، آیا صحیح است دارایی ملت ایران به قیمت آب معدنی حراج شود؟ این همان چیزی است که سال گذشته رهبر معظم انقلاب آن را پیش‌بینی کرده و خواستار تدبیری برای آن شده بودند.
4001---0910 و 4946---0935
* سخنگوی دولت مصاحبه کرده و می‌گوید برای اینکه کسی اذیت نشود آقای رئیس‌جمهور اجازه بررسی حساب‌های افراد را نمی‌دهند. از قول ما مردم بنویسید اگر آقای رئیس‌جمهور تا این حد نگران اذیت شدن مردم هستند پس این گرانی‌های سرسام‌آور و لجام‌گسیخته که آرامش را از مردم گرفته برای چیست؟ آیا فقط سرمایه‌داران هستند که نباید اذیت شوند؟
9020---0912
* توزیع غلط سبد کالا در سالگرد پیروزی انقلاب به روش 33 سال قبل، طرح مسئله بورسیه‌ها و بازی با آبروی مردم، تعطیل ساختن تولید بنزین داخل و وارد کردن بنزین غیراستاندارد از خارج، متوقف ساختن رشد علمی کشور و حضور افرادی در مسند امور که به جای پاسخگویی توهین کردند؛ بخشی از کارنامه دولت فعلی ماست. امیدواریم عقلای این دولت بتوانند در فرصت باقی‌مانده از عمر آن جبران فهرست کارهای اشتباه صورت گرفته در این دولت را بنمایند، البته اگر قدم زدن آن‌ها با آمریکایی‌ها این فرصت را به آنها بدهد.
محمودی
* اگر دولت در تولید صنعتی پیشرفتی نداشته ولی در تولید حواشی و انجام کارهای نابجا پیشرفت خوبی داشته و از دولت گذشته جلو افتاده است، البته ما مردم متوجه علت این حاشیه‌سازی‌ها هستیم. گویا قرار است توجه مردم از علت مشکلات منحرف شود.
3416---0919
* به آقای شریعتمداری مدیرمسئول محترم روزنامه به خاطر برخورداری از شجاعت و صراحت لهجه در بیان حقایق و دفاع از ارزشها خدا قوت عرض می‌کنیم.
1387---0918
* جای تأسف است ارگان مطبوعاتی دولت مدعی اعتدال و دوری از افراطیون، تصویر یکی از سران روسیاه فتنه را چاپ می‌کند. پس کجاست اعتدال و پیروی از ولایت و رعایت خطوط قرمز و قانون و نظام و خون پاک شهدا! ملت خباثت فتنه‌گران را فراموش نخواهند کرد! انتظار ما از دستگاه قضایی این است که با روزنامه‌هایی که با چاپ تصویر سران فتنه در صفحه اول خود درصدد راه‌اندازی فتنه‌ای دیگرند برخورد کند.
2066---0939 و 2066---0911 و 5337---0911
* چطور مجوز شرکتی که رب تقلبی تولید می‌کند پس از چند بار تخلف باطل می‌شود ولی مدیران مسئول و سردبیران منحرف بعد از ده‌ها نشریه وابسته که فکر و ذهن جوانانمان را آلوده و هویت آنها را دگرگون و وابسته می‌کند فقط همان نشریه‌شان توقیف می‌شود؟
2066---0939
* تمام دار و ندار ما در بورس در حال نابودی قرار گرفته چرا مسئولین کشور برای حل افت بورس کاری از پیش نمی‌برند و با حواشی‌سازی‌های خود افکار عمومی جامعه را منحرف می‌سازند؟
6616---0917
* با توجه به گستردگی مساجد و هیئات مذهبی در کشور به ویژه در شهرهای مقدس قم و مشهد اگر از درون اینها یک گروه چند نفره امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود و پس از آموزش به این احکام الهی در محل عمل نمایند بسیاری از ناهنجاری‌ها در شهرهای مذهبی برطرف خواهد شد.
7773---0913
* با توجه به وضعیت خطرناک جاده هویزه- سوسنگرد (کیفیت نامرغوب آسفالت و در نتیجه دست‌اندازهای زیاد و قربانی گرفتن هر یکی دو ماه یک بار و...) از مسئولین امر انتظار می‌رود اقدامی برای روکش آسفالت و تعمیر آن بکنند. متأسفانه این جاده 6 ماه است که رها شده است و کسی هم پاسخگو نیست.
2099---0935
* استان شدن کرج (البرز) مشکلی بر مشکلات ما رانندگان کامیون اضافه کرده است. باربری‌های کرج‌ بار ندارند وقتی هم که از تهران بار تهیه می‌کنیم و به کرج می‌رویم توسط پلیس راهور و سازمان حمل‌ونقل کرج متوقف شده و مجبور می‌شویم دوباره از باربری‌های کرج بارنامه تهیه کرده و به آن‌ها حق کمیسیون بدهیم. آیا اصلاح یک آئین‌نامه در سازمان حمل‌ونقل کار مشکلی است؟ ما رانندگان چه گناهی کرده‌ایم؟ آیا احتیاج به مکانی امن و استراحتگاه نداریم؟
بازوند، اخوان سیار، رضاقلی
* مقدار مصرف یک دوره قبض گاز ما کمتر از هزینه‌های جانبی مثل عوارض، آبونمان، هزینه گازرسانی، بیمه و... است. این کار چه مفهومی دارد؟
قشقایی از ورامین
* در غرب میدان دریاچه منطقه 22 بلوار شهید جوزانی- حد فاصل برج‌های مسکونی احرار و عرفان از 12 شهریور 93 تیر برق و چراغ‌های آن نصب شده و آماده بهره‌برداری است ولی با گذشت بیش از 4 ماه هنوز شرکت برق منطقه از روشن کردن آنها در شب امتناع می‌ورزد. از مسئولین امر انتظار می‌رود به این مشکل رسیدگی نمایند که محل شبها به داشتن روشنایی بسیار نیازمند است.
محمدی
* برای گرفتن کارت ملی هوشمند از طریق ثبت‌احوال و دفاتر مخابراتی مراحل اداری متعدد و گوناگونی تعریف کرده‌اند. برای عبور از هر کدام از این مراحل باید در هر مرحله از 1500 تا 2 هزار تومان پول بدهیم. بجای حاشیه‌سازی‌های سیاسی این مشکلات مردم را حل بکنند.
8808---0911
* در تاریخ 93/6/5 در شرکت مخابرات شهید حق‌شناس واقع در غرب تهران برای تلفن ثابت منزل ثبت‌نام کرده‌ام. گفتند خط تلفن یک هفته وصل می‌شود. با گذشت 5 ماه هیچ کاری نکرده‌اند.
2294---0912
پاسخ روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
در پاسخ به پیام مردمی شماره 20968، منتشر شده در خصوص «ارسال پیام‌های تبلیغاتی ایرانسل و کسر شارژ بدون رضایت مشترکان» در روزنامه کیهان، مورخ 93/10/22، ضمن تشکر از آن مشترک محترم و روزنامه وزین کیهان، با احترام به آگاهی می‌رساند: تمامی پیامک‌های اطلاع‌رسانی در خصوص محصولات و خدمات جدید ایرانسل برای تمامی مشترکان رایگان بوده و دریافت آنها هزینه ای برای مشترک ندارد. مشترکان محترمی که مایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل نیستند، می‌توانند با ارسال رایگان عدد 2 به شماره ویژه 5005 درخواستشان مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل را به ثبت برسانند.همچنین این دسته از مشترکان می‌توانند با اعلام شماره خود به مرکز تماس شبانه‌روزی ایرانسل، شماره خود را از فهرست دریافت‌کنندگان این قبیل پیام‌ها حذف کنند. محصولات و خدمات ارزش افزوده ویترین ایرانسل نیز تنها با ارسال دستور فعال‌سازی از سوی مشترک، روی خط وی فعال می‌شود و هزینه اشتراک و نحوه غیرفعال‌سازی نیز در همان زمان به اطلاع مشترک می‌رسد. همچنین در انتهای هر پیام نیز نحوه غیرفعال‌سازی مجدداً به اطلاع مشترک می‌رسد.»