kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

دانشگاه آزاد به دنبال فینال و پتروشیمی در اندیشه جبران

دو تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و پتروشیمی در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم تهرانی با یک برد فینالیست می‌شود و تیم جنوبی در اندیشه به تساوی کشاندن همه چیز است تا دوباره به فینال فکر کند.

مرحله نیمه ‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز با دومین دیدار دانشگاه آزاد و پتروشیمی ادامه پیدا می‌کند؛ دانشگاهی‌ها با کسب پیروزی در این مسابقه فینالیست می‌شوند و اگر پتروشیمی برنده شود فینالیست لیگ ملی در دیدار بعدی این دو تیم مشخص می‌شود. رقابت‌های این مرحله با تک مسابقه دانشگاه آزاد تهران و پتروشیمی ماهشهر به میزبانی تیم جنوبی برگزار می‌شود و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. تیم تهران به دنبال فینالیست شدن است و نماینده جنوب ایران که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شود در اندیشه جبران و مساوی کردن همه چیز است.
این مسابقه در شرایطی برگزار خواهد شد که ماهشهری‌ها به شدت از تیم داوری دیدار قبلی برابر پتروشیمی انتقاد کردند و حالا باید دید شرایط در مسابقه پیش‌رو چطور رقم خواهد خورد؛ آیا دانشگاه آزاد روند صعودی خود در فصل‌های گذشته لیگ برتر را حفظ می‌کند و پس از اینکه سال گذشته برای نخستین بار روی سکوی لیگ ایران رفت، امسال به فینال لیگ می‌رسد یا اینکه نمی‌تواند حریف تیم پرستاره جنوبی شود و این پتروشیمی است که روند فینالیست شدنش در سال‌های اخیر را تکرار می‌کند و برای دفاع از قهرمانی دو ساله‌اش گام برمی‌دارد. این مسابقه ساعت 16 و در سالن اندیشه ماهشهر برگزار می‌شود. مهرام تهران نیز با کسب یک پیروزی در مرحله نیمه نهایی برابر هفت الماس قزوین راهی فینال شده است. مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر به صورت سه برد از پنج برد برگزار می‌شود و نتایج مرحله مقدماتی نیز در این مرحله محسوب می‌شود.