kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
با پیام سیدحسن نصرالله و با حضور قاسم سلیمانی در سیرجان

پیکر مطهر سردار شهید محمد علی الله‌دادی مدافع حرم حضرت زینب(س) تشییع شد

پیکر پاک سردار رشید اسلام و مدافع حرم حضرت زینب(س)، محمد علی الله‌دادی با حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و جمع زیادی از مقامات لشکری و کشوری و نمایندگان برجسته‌ای از لبنان در سیرجان تشییع شد.

به‌گزارش خبرگزاری‌ها مردم ولایتمدار و متعهد سیرجان به همراه خانواده معظم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی به همراه مسئولان محلی در یک برنامه بسیار منظم و با شکوه و در میان غم و اندوه غیرقابل وصفی، پیکر شهید الله‌دادی را بر بالای دستان خود بردند و در یک نظم خاصی پیکر این اسوه مقاومت و جهادگر را تا مسجد جامع سیرجان تشییع کردند و این در حالی بود که خیابان‌های اطراف حسینیه امام خمینی(ره) سیرجان مملو از مردمی بود که برای وداع با سردار مقاومت در صحنه حاضر شده بودند.
یکی از ویژگی‌های این مراسم مثال‌زدنی قرائت پیام سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان به همین مناسبت بود.
نماینده دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخشی از این پیام به رشادت‌های سرداران اسلام و شهید الله‌دادی اشاره و از وی تقدیر کرد و گفت: پیام خون آنها انتقام از دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها است.
در این مراسم سرتیپ اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: همانگونه که تا به حال رزمندگان مقاومت خواب راحت را از شما گرفته بودند با این واقعه به وجود آمده این بار سپاهیان ما و حزب‌الله با هم خواب راحت را از شما خواهند گرفت.
وی صهیونیست‌ها را بی‌هویت‌ترین انسان‌های روی زمین دانست و افزود: صهیونیست‌ها منطقه‌ای را که اشغال کرده‌اند، ناامن‌ترین نقطه دنیاست و این نا امنی از حضور جوانان حزب‌الله و دلاورمردانی همچون سردار الله‌دادی است.
قاآنی خطاب به صهیونیست‌ها تأکید کرد: شما هر چه برای مقابله با ما تلاش می‌کنید، قدرت و عزت ما بیشتر می‌شود و همه می‌دانند که مرد میدان نیستید که با موشک ترور می‌کنید.
وی تصریح کرد: در جنگ 50 روزه غزه با همه جنایاتی که علیه مردم بی‌دفاع داشتید از حمله زمینی و روبه‌رو با رزمندگان اسلام ترسیدید و سربازان شما برای فرار از رویارویی با جوانان حزب‌الله خودزنی می‌کردند.
وی گفت: همه دنیا می‌دانند شما مرد میدان جنگ نیستید و ترسو هستید، برای اینکه فقط با ترور کار خود را می‌خواهید به پیش ببرید و در جنگ 50 روزه یک چهارم کشته‌ها کودک بودند و کجای دنیا این‌گونه جنگی را سراغ دارد و این ترس و وحشت و ماتم شما به برکت خون الله‌دادی‌ها است.
بنابراین گزارش‌ها مردم مؤمن استان دارالعباده یزد نیز با برگزاری مراسم یادبودی و با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها حرکت در مسیر شهدا را تنها راه پیروزی بر دشمنان اسلام خواندند.
تشییع 2 شهید در شهرهای
خلیل‌آباد و شیراز
همچنین پیکر مطهر مهدی نوروزی شهید نیروی انتظامی خلیل‌آباد صبح دیروز در این شهرستان تشییع شد.
در این مراسم که اقشار مختلفی از مردم، فرماندار، امام جمعه، فرماندهان انتظامی شهرهای کاشمر، بردسکن و نیروهای نظامی و انتظامی خلیل‌آباد حضور داشتند پیکر استوار دوم مهدی نوروزی تشییع شد و سپس به زادگاهش روستای سعدالدین این شهر انتقال یافت.
به گزارش واحد مرکزی خبر از شیراز پیکر مطهر جانباز شهید حاج حسین فرمانی نیز در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت.
این جانباز سرافراز 65 درصد که در موقع شهادت 64 سال سن داشت پس از تحمل سال‌ها رنج و درد چند روز پیش دارفانی را وداع گفت. شهیدحاج حسین فرمانی، در عملیات آزادسازی خرمشهر از ناحیه پا به درجه جانبازی مفتخر شد.