kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* نباید به لغو تحریم‌ها دل ببندیم بلکه باید بر تلاش خود بیفزاییم، تا اینکه حتی در شرایط وضع شدیدترین تحریم‌های بعدی از سوی دشمنان بتوانیم همچنان روی پای خود بایستیم و به خودکفایی کامل دست یابیم. با عزم ملت ایران هر کاری شدنی است نه با دل بستن به لبخند دشمنان دیرینه.
1382---0911
 * از 100 میلیارد دلار پول بلوکه شده ما قرار شده مبلغ 4 میلیارد دلار آن را در قبال تعطیل شدن برنامه هسته‌ای کشور در طول 8 قسط برگردانند. اگر وضع به همین صورت پیش برود مطمئن باشید که فردا خواهند گفت موشک‌های دفاعی‌تان را نیز باید  نابود کنید. معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظارمان است.
2162---0918
* حال که قرار شده تحریم‌های ظالمانه را تا حد 4/2 میلیارد از 100 میلیارد دلار غصب شده‌مان بردارند از رئیس کل بانک مرکزی خواسته شود در امور مربوط به نرخ ارز دخالت نداشته باشد بلکه مردم در عمل شاهد کاهش قیمت‌ها بشوند لااقل در قبال دادن 20 کیلوگرم اورانیوم 20 درصدی چیزی به دست آورده باشیم.
3237---0919
* امروز وقتی سخنان تحقیرآمیز آمریکایی‌ها در قبال توقف تولید غنی‌سازی 20 درصد و اکسید کردن مواد تولید شده در ایران را شاهد بودم دلم خیلی شکست. از کیهان که حنجره حق‌طلبان است می‌خواهیم در این مورد ساکت نباشد و باز هم مطلب بنویسد.
رهنما
* با توجه به سخنان نسنجیده آقای ترکان مبنی بر اینکه کسانی که به آقای روحانی رای نداده‌اند قانونگرا نیستند با این پیام از ایشان به خاطر توهینی که به بنده و امثال بنده نموده‌اند به قوه قضائیه شکایت می‌کنم. امیدوارم قوه قضائیه به تظلم‌خواهی اینجانب و 49 درصد  دیگر کسانی که به آقای روحانی رای نداده‌اند ترتیب اثر دهد.
شهنازی
* ظاهرا وجود برخی عناصر آلوده به فتنه 88 در بدنه نظام و بی‌توجهی رئیس محترم‌ جمهور به تذکرات نمایندگان مجلس این ابهام را برای آمریکای جنایتکار به وجود آورده که توانسته در عرصه داخلی ما اعمال اراده کند. ولی سخنان رئیس‌جمهور در جمع مردم خوزستان و اقدام حضور درخور تقدیر وزیر امور خارجه کشورمان بر مزار شهید مغنیه بافته‌های استکبار را به هم ریخت و باعث موضع‌گیری اخیرشان در این مورد شد. ما از رئیس‌جمهور محترم و دولت همراهش مصرانه می‌خواهیم موضع حکمت، عزت و مصلحت را حفظ کرده و مقتدرانه و با شجاعت همیشگی مقاومت ملت ایران را به رخ کشند. ضمن آنکه مراقب پسمانده‌های فتنه و رفتارهای آنان در داخل دولت نیز باشند و به سرعت به تصفیه آنان بپردازند.
طالعی
* دولتمردان دائم از عبارت مطالبات مردم، استفاده کرده و عزل و نصب‌های مسئله‌دار خود را به حساب مردم می‌گذارند. ای کاش می‌شد از این 18میلیون نفری که صرفا به جهت برنامه‌های اقتصادی دکتر روحانی به ایشان رای داده‌اند در این مورد سوال می‌شد تا بساط این سوءاستفاده از رای مردم برچیده شود.
7941---0912
* از رئیس‌جمهور محترم درخواست می‌شود با  دولتمردان عقب افتاده ذهنی  که به 49/5 درصد رای‌دهندگان به کاندیداهای رقیب رئیس‌جمهور اهانت کرده‌اند برخورد نماید.
7753---0916
* برخی مسئولین که تفاوتی بین هنرمند ارزشی و غیرارزشی قائل نیستند نظرشان را در مورد سلمان رشدی مرتد بیان کنند.
2145---0912
* آقای علی جنتی وزیر محترم ارشاد از روی عمد یا غفلت پا جای پای آقای مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات گذاشته است آیا ندید که اسلام آمریکایی سر از کجا درآورد. چرا ایشان روش آزمایش شده لیبرالیسم فرهنگی را دوباره می‌خواهد تجربه کند.
9005---0913
* در همایش بیداری اسلامی در جزیره قشم با آب میوه ساخت عربستان سعودی این دشمن بیداری اسلامی پذیرایی کردند! لطفا به مسئولین امر تذکر دهید که به این تکفیری‌ها و وهابیون تا می‌توانند کمک مادی نکنند.
نجفی از قشم
* این قدر که دیدار رئیس‌جمهور به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهدا و جانبازان در رسانه‌ها منعکس می‌شود اگر به حل مشکلات این قشر هم توجه می‌شد به‌طور قطع تا به حال بسیاری از مشکلات این عزیزان حل شده بود. من جانباز 25 درصد اعصاب و روان با یک میلیون حقوق که 300 هزار تومان آن اجاره منزل است و بخشی نیز هزینه هر ماهه دارو و درمان می‌شود،  بیش از 5 میلیون معوقه طلبکارم که در تاریخ 92/6/23 مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان آن را به حسابم واریز نموده‌اند ولی حق برداشت ندارم. 
جوانشیر
 * بسیاری از آشنایان خود را می‌شناسم که بعد از 20 سال زندگی صاحب مسکن مهر شده‌اند و از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجند. چرا طرحی که می‌توانست باعث خوشحالی کسانی شود که هیچ امیدی به خانه‌دار شدن خود نداشتند قرار است متوقف شود؟ اگر طرح ایراد دارد به رفع مشکل اهتمام شود نه اینکه با لجاجت و گروه‌گرایی صورت مسئله را پاک کنند و موجب سلب خوشحالی از مردم شوند.
علی نصیری
* از جانبازان شهرستان اصفهان هستم که مسکن ندارم. در ضمن حق پرستاری نیز به بنده نمی‌دهند. گاهی وقت‌ها که فشار زندگی زیاد می‌شود و بازتاب آن به خانواده‌ام سرایت می‌کند آرزوی مرگ از خداوند می‌کنم. مسئولان چه جوابی دارند.
9063---0913
* این همه گزارش برای زلزله و انتقال پایتخت، تلنگری برای ماست. اگر می‌خواهیم از زلزله در امان باشیم بهتر است از گناه، بی‌بندوباری، بدحجابی، اسراف و... دوری کنیم. با جابه‌جایی این گسل و آن گسل و انتقال پایتخت از خطر زلزله در امان نخواهیم ماند. باید مومن واقعی بشویم.
5428---0912
* آقای هاشمی با آن محدودیت‌هایی که برای اهالی سخن و مطبوعات در دوران ریاست‌جمهوری ایجاد کردند، چطور دم از آزادی بیان و مطبوعات می‌زنند؟ مردم شریف خاطره آن دوران را از یاد نبرده‌اند.
7941---0936
* با انتقال مصلای نمازجمعه به محل جدید رفت و آمد نمازگزاران مناطق مرکزی، جنوبی و غربی شهر که اتفاقا اکثر نمازگزاران را تشکیل می‌دهند با مشکل ترافیک مواجه شده و اغلب در وسط خطبه‌ها به نماز می‌رسند در صورتی که قبلا وقتی ساعت 11 حرکت می‌کردیم اول خطبه‌ها می‌رسیدیم. شایسته است مسئولین امر تدبیری نمایند.
7902---0919
* وزیر محترم آموزش و پرورش در کنار بوسیدن دست یک معلم ایثارگر مریوانی حق‌التدریس هزاران معلم فداکار را بپردازند. خیلی از فرهنگیان هنوز بابت حق‌التدریس سال گذشته خود طلبکار هستند.
8911---0915
* کارگر پیمانکاری با زن و 2 بچه دانشجو و حقوق ماهانه 600-700 هزار تومانی با بیش از 15 سال سابقه کار و بیمه بدون خرید لوازم خانگی چگونه می‌تواند با این تورم و گرانی از عهده مخارج زندگی برآید؟ از مسئولین دولتی به ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود به افزایش حقوق‌های زیر یک میلیونی تا سقف یک میلیون اقدام کنند تا با حقوق یک ماهه بتوان به حداقل‌های زندگی دست یافت.
حسنی و محمدی
* بخش چنار شاهیجان از توابع استان فارس به علت شهرستان نشدن و مهاجرپذیری با بحران بیکاری و ناهنجاری‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. از مسئولین استان و دولت درخواست می‌شود رسیدگی نمایند.
9870---0938
* عنوان واریز دو میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری صحیح نیست چرا که 2 میلیون تبدیل به یک و نیم میلیون شد. نمی‌دانم چرا پانصد هزار تومانش از تصویب تا اجرا مفقود شد؟
7095---0911