kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
دبیر اجلاس «غزه، نماد مقاومت» مطرح کرد

تغییر در معادلات رژیم صهیونیستی با تعمیم پیام مقاومت از غزه تا کرانه باختری

دبیر اجلاس «غزه، نماد مقاومت» گفت: یکی از اصلی‌ترین محورهای برگزاری همایش غزه، نماد مقاومت، محور وحدت در جهان اسلام است.

حسین رویوران  در نشست خبری همایش علمی با عنوان «غزه، نماد مقاومت» اظهار داشت: اجلاس «غزه، نماد مقاومت» مصوب مجلس شورای اسلامی است و در سال‌های گذشته از طریق جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار می‌شد. ‌دبیر اجلاس «غزه، نماد مقاومت» با بیان اینکه ملت مظلوم فلسطین در غزه طی شش سال گذشته در سه جنگ شرکت داشته‌اند، گفت: رژیم صهیونیستی در اشغال مجدد مناطق فلسطینی با شکست مواجه شده و غزه نمادی است که می‌تواند برای کل فلسطین به کار گرفته شود.
رویوران تاکید کرد: تعمیم مقاومت از غزه تا کرانه باختری در خواست و پیام مقام معظم رهبری است که می‌تواند تغییری در معادله رژیم صهیونیستی ایجاد کند، برای این منظور اجلاس «غزه، نماد مقاومت» یکشنبه 28 دی ماه از ساعت 14 الی 17 در ایوان شمس برگزار می‌شود.  
 دبیر اجلاس «غزه، نماد مقاومت» در رابطه با محورهای اصلی برگزاری این اجلاس گفت: اولین محور اجلاس مقاومت، فرصت و چالش‌هاست و دومین محور چشم اندازهای محور سازش و سومین محور ارزیابی معادله رویارویی مقاومت با رژیم صهیونیستی در سطح منطقه است و چهارمین محور معادله و مقاومت و سازش و هم‌پیمانی‌های بین‌المللی است و در نهایت پنجمین محور، محور وحدت در جهان اسلام است.   به گزارش باشگاه خبرنگاران ما، دبیر این اجلاس افزود: مهمانان داخلی شامل علی لاریجانی، زهرا مصطفوی، ابوشریف نماینده جهاد اسلامی و افراد برگزیده در این همایش صحبت می‌کنند البته دو مهمان خارجی از عراق و کانادا و از سفرای خارجی کشورهای اسلامی در این مراسم شرکت خواهند کرد.