kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۰۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان:

احکام عوامل ترور شهید جنگی زهی به دیوان عالی کشور ارسال شده است

رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: همه عوامل ترور شهید جنگی‌زهی دستگیر شده‌اند و احکام آنها برای تایید نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار کرد: در پی دستگیری عوامل شرارت و ترور در جنوب سیستان و بلوچستان گمانه‌زنی‌هایی به وجود آمده که این افراد در ترورشهید جنگی‌زهی نقش داشته‌اند که قاطعانه آن را تکذیب می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه عوامل ترور شهید جنگی‌زهی با اقدامات به موقع نیروی انتظامی، سپاه قدس و دستگاه قضایی استان در همان بازه زمانی دستگیر و احکام آنها نیز صادر شده است، افزود: در پی ترور معلمان در شهرستان سرباز و شرارت‌های انجام گرفته در جنوب استان عوامل این شرارت‌ها با تلاش‌های نیروی انتظامی، سپاه و دستگاه قضایی دستگیر و در اعترافات اولیه به اقدامات شرارت در شهرستان سرباز اعتراف کرده‌اند و پرونده در حال بررسی قضایی است.
حمیدی افزود: با هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی شاهد امنیت پایدار در استان هستیم و کسانی که قصد دارند با اختلاف بین شیعه و سنی آب در آسیاب دشمن بریزند باید بدانند با اقتدار نظام جمهوری اسلامی به زودی در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد.
وی گفت: دستگاه قضایی با کسانی که اقدام به ایجاد ناامنی در استان کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.