kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
با تلاش مأموران آتش‌نشانی و نجات حادثه دیدگان

2 آتش‌سوزی در تهران مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع 2 آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری 6 طبقه و یک مجتمع مسکونی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جلال ملکی با اعلام این خبر افزود: ظهر دیروز آتش‌سوزی در یک ساختمان 6 طبقه اداری واقع در خیابان فلسطین رخ داد که طی آن یک واحد 80 متری کاملاً شعله‌ور شده و دود طبقات را فراگرفته و در حال سرایت به سایر طبقات بود. ملکی با اشاره به گرفتار شدن 25 نفر از ساکنان این ساختمان در میان شعله‌های آتش و دود گفت: این افراد توسط آتش‌نشانان و با کمک تجهیزات تنفسی به پشت‌بام منتقل و پس از اطفای حریق با کمک نردبان هیدرولیکی به بیرون منتقل شدند.
وی گفت: در این حادثه تنها مالک ساختمان از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود. ملکی همچنین از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی 6 طبقه در مهرآباد جنوبی خیابان یخچال خبر داد که جمعه شب اتفاق افتاد و طی آن طبقه پنجم این ساختمان 24 واحدی دچار حریق شده و آتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود و 3 نفر نیز در این واحد در میان دود غلیظ محبوس شده بودند.
وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز در 2 گروه ضمن نجات 3 خانم محبوس موفق به مهار آتش شدند.ملکی علت این 2 حادثه را در دست بررسی اعلام کرد.