kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

شکست هندبالیست‌های ایران در گام نخست مسابقات جام جهانی

تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات جام جهانی هندبال با نتیجه 25 بر 30 مغلوب تیم بوسنی و هرزگوین شد.



تیم ملی هندبال کشورمان، نخستین بازی تاریخ خود را در مسابقات قهرمانی جهان با ترکیب سعید برخورداری، محمدرضا رجبی، علیرضا موسوی، الله کرم استکی، سجاد ندری، امید سه کناری و سجاد استکی و البته بسیار خوب و فراتر ار انتظار شروع کرد. شاگردان بروت ماچک توانستند در نیمه نخست، تیم ملی بوسنی و هرزگوین را که از ترکیبی تمام لژیونر بهره می‌برد با اختلاف 4 گل شکست دهند. نیمه نخست با حساب 16 بر 12 به سود تیم ایران به پایان رسید. نیمه دوم اما جریان کاملاً متفاوتی داشت. بازیکنان ایران در 9 دقیقه ابتدایی نیمه دوم نتوانستند گل بزنند و حریف 19 بر 16 پیش افتاد. در واقع استراحت بین 2 نیمه دقیقاً به ضرر ایران تمام شد. این بازی در نهایت نتیجه 30 به 25 به سود بوسنی به پایان رسید.
ماچک: در نیمه دوم از بوسنی ترسیدیم
بوروت ماچک، سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از شکست برابر بوسنی در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: در درجه اول به بازیکنان و سرمربی تیم ملی بوسنی تبریک می‌گویم. بازیکنان ما در نیمه دوم از حریف ترسیدند در حالی که در نیمه اول، بازی خوبی از خود نشان داده بودند. من هم فقط به خاطر نتیجه بازی ناراحتم.ماچک ادامه داد: بازیکنان ما در این بازی، امتیازات لازم را کسب نکردند. اهمیت نیمه دوم یک بازی خیلی زیاد است و ما با کمی تمرکز و توجه می‌توانستیم برنده بازی باشیم. این، نخستین بازی ما در جام جهانی بود و امتیاز خوبی برای ما نبود چرا که بازیکنان ما تجربه چنین شرایطی را نداشتند.
وزیر امشب برمی‌گردد
بازی بعدی ایران، امروز ساعت 17 به وقت قطر (17:30 به وقت ایران) مقابل مقدونیه خواهد بود.محمود گودرزی وزیر ورزش هم که برای تماشای این مسابقات به قطر سفر کرده دیشب از نزدیک شاهد تلاش هندبالیست‌های کشورمان مقابل بوسنی بود و امشب پس از بازی ایران با مقدونیه به تهران برمی‌گردد.