kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸

رئیس‌جمهور سه‌شنبه هفته جاری به استان بوشهر سفر می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از سفر رئیس‌جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان بوشهر خبر داد.



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله حقیقی دیروز در نشست با خبرنگاران در مورد برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر اظهار داشت: رئیس‌جمهور صبح روز سه‌شنبه وارد استان خواهد شد و نخستین دیدار وی با مردم استان ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید بهشتی خواهد بود.
وی افزود: دیدار با اقشار و نخبگان، روحانیون و خانواده شهدا، شرکت در جلسه ستاد توسعه سرمایه‌گذاری استان، شورای اداری و بازدید از چند پروژه عمرانی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر خواهد بود.
حقیقی تصریح کرد: برای انجام این سفر تمهیداتی از سوی استان اندیشیده شده و ستاد سفر با 9 کمیته تشکیل شده و برای امنیت سفر نیز در دو بخش عمومی و خاص تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
معاون استاندار بوشهر در مورد ارتباط با رئیس‌جمهور در این سفر گفت: مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در استان مستقر شده و 600 نفر عوامل اجرایی استان بوشهر نیز با این مرکز همکاری دارند.
حقیقی گفت: مردم می‌توانند انتقاد، شکایت و پیشنهاد خود را از طریق سامانه تلفنی 111 با این مرکز در میان بگذارند و کد رهگیری دریافت کنند.
وی بیان داشت: همچنین جایگاه‌هایی در ورزشگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند نامه‌‌های خود را تحویل داده و کد رهگیری دریافت کنند و از طریق همین کد نسبت به درخواست خود پیگیری لازم را انجام دهند.
روحانی پیش از این به یازده استان شامل استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان، ایلام، لرستان، چهار‌محال‌وبختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان،‌ گلستان، و خراسان جنوبی سفر کرده بود.