kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
معاون وزیر راه و شهرسازی:

تردد زوار در مسیر مهران آسان می‌شود

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: تردد زوار در مسیر مهران آسان می‌شود.


حسین میرشفیع در آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن جاده ایلام حمیل (کیلومتر 22 تا 32) با حضور استاندار ایلام و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال آینده مسافرینی که از مسیر ایلام عازم عتبات عالیات می‌شوند بیش از 50 کیلومتر نسبت به امسال از مسیر چهار بانده عبور خواهند کرد.
وی ادامه داد: برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این موضوع که از مطالبات به حق مردم و مسئولان استان ایلام است، تحقق یابد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این مراسم گفت: پروژه چهار خطه کردن جاده ایلام به صالح‌آباد به طول 10 کیلومتر با قرارداد 108 میلیارد ریال و با 25 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه چهار خطه کردن محور ایلام حمیل کیلومتر 0 تا 22 با مبلغ هزینه شده 178 میلیارد ریال و با 80 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست.
عبدالله بهادری افزود: اکنون عملیات اجرای احداث چهار خطه کردن محور ایلام حمیل کیلومتر 22 تا 32 نیز آغاز شده است؛ این پروژه به طول 10 کیلومتر از تقاطع کارخانه سیمان آغاز می‌شود و مبلغ قرارداد آن 192 میلیارد ریال است که برای اجرای آن 790 هزار مترمکعب خاکبرداری و 345 هزار مترمکعب خاکریزی انجام خواهد شد و 46 هزار مترمکعب اساس و زیراساس مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نهایت 46 هزار تن آسفالت به کار خواهد رفت.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه پروژه مذکور در مسیر تردد زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) قرار دارد تلاش می‌شود که این پروژه با سرعت هرچه بیشتر تکمیل و بهره‌برداری برسد.