kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷

155 میلیارد ریال اعتبار به متقاضیان طرح آبیاری نوین استان مرکزی اختصاص یافت

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی از اختصاص 155 میلیارد ریال اعتبار به منظور پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح آبیاری نوین خبر داد.


محمدرضا خالقی اظهار داشت: این اعتبار از سوی سازمان جهاد کشاورزی با عاملیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به منظور اجرای طرح آبیاری قطره‌ای در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: این اعتبار به محض معرفی متقاضیان به ازای هکتاری 65 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی ادامه داد:‌ همچنین کشاورزانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات به منظور اجرای آبیاری کلاسیک باشند به ازای هکتاری 50 میلیون ریال و اجرای طرح آبیاری کم فشار به ازای هکتاری 35 میلیون ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد.
خالقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته طرح لایروبی قنات‌ها گفت: به منظور اجرای این طرح نیز پنج میلیارد و 600 میلیون ریال پرداخت اعتبار به صندوق واریز شد که امیدواریم کشاورزان متقاضی لایروبی قنوات و اصلاح کانال‌ها با پرداخت سهم خودیاری 15 درصدی از این فرصت استفاده کنند.وی در ادامه با اشاره به تغییر نماینده دولت در صندوق بیان کرد: در آستانه پایان فعالیت هیئت مدیره و انتخابات هیئت مدیره ضمن تقدیر از زحمات علی ابراهیمی نماینده دولت در صندوق، علی بابایی به عنوان نماینده جدید دولت معرفی شد.