kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷

تحویل 23 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در کردستان

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان از احداث و تحویل 23 هزار و 500 واحد مسکن مهر به متقاضیان این استان از آغاز اجرای این طرح خبر داد.


خسرو ویسی اظهار کرد: ساخت 40 هزار و 500 واحد مسکن مهر در این استان از تعهدات دولت گذشته بود که تاکنون بیش از 23 هزار و 500 واحد از این تعداد احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
به گفته وی، 4 هزار واحد از تعداد باقیمانده نیز از لحاظ ساختمانی به صورت 100 درصدی انجام و به محض تأمین تأسیسات زیربنایی از جمله آب، برق و گاز در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه 13 هزار واحد مسکن مهر نیز در حال حاضر در قالب پروژه‌های مختلف در حال انجام است، افزود: امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم و مساعد بودن شرایط آب و هوایی بتوانیم تا پایان سال جاری 3 هزار واحد از این تعداد را نیز به اتمام برسانیم.
ویسی خاطرنشان کرد: در صورت اتمام این تعداد واحد کل واحدهای باقیمانده مسکن مهر استان برای سال آینده حدود 10 هزار واحد خواهد بود که تلاش می‌شود این واحدها ظرف 6 ماه نخست سال آینده با مشارکت و هماهنگی همه دستگاه‌ها، تعاونی‌ها و متقاضیان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان بیان داشت: اختصاص خدمات تأسیساتی به 4 هزار واحد مسکن مهر آماده در استان نیاز به 15 میلیارد تومان اعتبار دارد.