kayhan.ir

کد خبر: ۳۳۹۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

اخبار کوتاه از فوتبال

کی‌روش: سعی می‌کنیم بهانه‌ای به دست ندهیم
سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید از عملکرد بازیکنان در بازی با عراق رضایت دارد.کارلوس کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر ایران برابر عراق در دیداری دوستانه اظهار کرد: اعتقاد من این است که امروز(دیروز) بازی دوستانه خوبی را برگزار کردیم. امکانات و زمین خوبی را برای این بازی در اختیار داشتیم. البته افسوس برانگیز بود که به خاطر شرایط آب و هوایی، بادی که وزید و بارانی که گرفت، بر روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود.وی افزود: برای تیم ملی ایران فرصت بسیار مناسبی بود که به بازیکنان جوان‌تر میدان بدهیم. البته در ابتدای بازی شاهد این موضوع بودیم که بازیکنان جوان، بازی را با اضطراب شروع کردند ولی شرایط مناسبی برای بازیکنان فراهم شد که بتوانند از این فرصت استفاده کرده و تجربه بازی بین‌المللی را کسب کنند. کمی که از زمان بازی گذشت شاهد این بودیم بازیکنان راحت‌تر بازی کردند و توانستیم به اهدافمان دست پیدا کنیم. همان طور که می‌دانید ما فرصت زیادی برای انجام بازی دوستانه نداشتیم و این شرایط فرصت خوبی بود که این بازی برگزار شود.کی‌روش افزود: آماده‌سازی تیم ملی ایران واقعا مطابق با نیازهای این تیم نیست چون ما در رده‌بندی تیم اول آسیا هستیم و باید آماده‌سازی بهتری انجام می‌دادیم. ما در رده‌بندی بهترین تیم آسیا هستیم اما در رده‌بندی آماده‌سازی در رده آخر قرار گرفته‌ایم. با این حال سعی می‌کنیم که هیچ بهانه‌ای به دست ندهیم و تلاش داریم که بازی به بازی پیش برویم.
قلعه‌نویی: با آمدن عنایتی مشکل رهبری تیم برطرف شد
سرمربی استقلال می‌گوید کادرفنی و شخص خودش به بازی هجومی اعتقاد دارند و دلیل پرگل شدن دیدارهای تیمش برابر حریفان همین مسئله است.امیر قلعه‌نویی درباره تقویت خط حمله و دفاع تیم و گل خوردن و یا گل نخوردن در شرایط مختلف گفت:«بعضی وقت‌ها در شرایطی، گل‌های زیادی می‌زنیم. ولی در همان زمان ممکن است گل هم بخوریم. این نشان‌دهنده این است که کادر فنی افکار هجومی دارد.ضمن اینکه اکثر گل‌هایی را که ما خوردیم از روی تاکتیک حریف نیست، اشتباهات فردی است. یعنی 80 درصد گل‌هایی که ما خوردیم این گونه بوده است. ولی به هر صورت ما باید این مشکل را برطرف کنیم. سرمربی تیم استقلال در خصوص رضا عنایتی که از تیم پدیده دوباره به استقلال بازگشته اظهار داشت:یکی از علت‌هایی که رضا عنایتی را به استقلال برگرداندیم این است که ما داخل زمین بازیکنی که بار روحی و روانی و وزنه تیم را بالا ببرد نداشتیم. به همین دلیل عنایتی را به عنوان کاپیتان تیم آوردیم که هم مقبولیت خوبی دارد و هم بازیکن فرصت‌طلبی است. من فکر می‌کنم با آمدن رضا عنایتی، مشکل رهبری داخل زمین هم برطرف شود.وی در خصوص فصل نقل و انتقالات و جذب نیروهای مدنظر خود گفت: به غیراز محسن مسلمان تمام بازیکنانی که مدنظرمان بود را جذب کردیم.
جاسم کرار: روی حرفم هستم، به کیش نمی‌روم
جاسم کرار، هافبک عراقی استقلال می‌گوید تا زمانی که مطالباتش پرداخت نشود، وضعیت مشخصی در این باشگاه ندارد. هافبک میانی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا راهی اردوی کیش خواهد شد یا خیر گفت: تا زمانی که وضعیت طلبم مشخص نشود، معلوم نیست که به کیش بروم یا نه.
افاضلی مجرم شناخته شد
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از مجرم شناخته شدن مربی سابق تیم امید ایران خبر داد.محمد محمدزاده  در مورد برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده کتک‌کاری مربی سابق تیم امید فوتبال ایران با یک کارمند زن در فدراسیون فوتبال گفت: امروز(دیروز) این جلسه تشکیل شد و ما از طرفین خواستیم که اظهارات خود را بطور کتبی به ما ارائه کنند.وی ادامه داد: در پایان جلسه امروز، دیوان تحقیقات کمیته اخلاق به این نتیجه رسید که هومن افاضلی مجرم است و پرونده  افاضلی برای صدور کیفرخواست به دیوان حکمیت کمیته اخلاق  ارسال شد.