kayhan.ir

کد خبر: ۳۳۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

بازیگر ایرانی ساکن غرب به صنعت پورنوگرافی پیوست!(اخبار ادبی و هنری)

بازیگر ایرانی که با هدف شهرت طلبی و خودنمایی در سینمای جهانی(!) به ملت خودش پشت کرد و به آمریکا رفت، در تازه‌ترین فعالیتش به یاری صنعت پورنوگرافی در غرب شتافت!


به گزارش خبرنگار کیهان، گلشیفته فراهانی با گذشت هشت سال از حضور در سینمای غرب، هنوز به جز بازی در نقش‌های کوتاه و چند دقیقه‌ای در  فیلم‌های درجه سه اروپایی و آمریکایی، موفقیت دیگری را به دست نیاورده است. شاید همین دلیل هم این بازیگر را واداشته تا برای جبران ناکامی و سرخوردگی‌هایش، به طرح‌های غیراخلاقی کمک کند. در همین راستا نیز یکی از نشریات فرانسوی عکسی غیرانسانی را از فراهانی منتشر کرده است تا بار دیگر عمق فاجعه فرهنگی «مهاجران فرهنگی» در غرب به رخ کشیده شود. انتشار عکس‌های برهنه از بازیگران و شخصیت‌های مشهور، یکی از ترفندهای سرمایه‌دارهای صهیونیست برای تهی‌سازی اخلاقی و انسانی جوامع است که بازیگر ایران ساکن غرب نیز به دام این پروژه افتاده است.
انتشار این عکس، البته با واکنش‌ برخی از مردم در فضای مجازی همراه شده است. به طوری که برخی از کاربران وبگاه‌های خبری این حرکت گلشیفته فراهانی را دهن‌کجی به حاکمیت ایران قلمداد کرده‌اند و برخی دیگر در پاسخ به این نوع نظرات پرسیده‌اند که مگر ممکن است که یک ایرانی برای دهن‌کجی به سیاستمدارها غیرت و شرف و ناموس خود را به حراج بگذارد؟