kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز



* سخنرانی آقای شریعتمداری در جمع دانشجویان که مخالف و موافق حضور داشتند و تحمل مخالفین توسط ایشان می‌تواند برای مسئولین به ويژه آقای رئيس‌جمهور به عنوان یک الگو سرلوحه کار قرار گیرد.
3208---0921
* 20 سال است که خواننده کیهانم ولی با مطالعه روزنامه کیهان 93/9/25 و سخنان آقای شریعتمداری در جمع دانشجویان، برای سلامتی ایشان روزی 10 صلوات می‌فرستم.
م- ملاجردی - تهران
* از سخنرانی مدیر مسئول کیهان در دانشگاه تهران کمال تشکر را داریم واقعا حرفهای ایشان با اسناد و مدارکی که دارند، حرف دل ما است مخصوصا آن بخش از سخنان‌شان که گفتند؛ «اسناد نشان می‌دهد حتی تحریم‌ها علیه ایران را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد دادند.» امیدواریم هر چه سریعتر سران فتنه به سزای اعمال خود برسند.
8091---0919
* از بسیج دانشگاه تهران بابت دعوت از  جناب آقای شریعتمداری برای بیان حقایق تشکر می‌کنم. زیبایی این حرکت این بود که مخالفین سخنران هم در جلسه حضور داشتند اگرچه به فحاشی پرداختند ولی تحمل شدند.
7274--- 0912و دهها پیام تلفنی دیگر
* دست مفسدان اقتصادی در دستان مدعیان اصلاحات است. کسی نمی‌تواند این را انکار کند.
4003---0912
* همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه پاک کرد. فرضا معاون وزیری که خودش دارای رانت و در شرکتهای متعددی ذی‌نفع است نمی‌تواند با فساد مبارزه کند.
8100---0912
* سران خبیث فتنه و افراد خودفروخته و کسانی که دانسته یا ندانسته به ساحت اباعبدالله‌الحسین(ع) جسارت کردند باید جمعیت چند ده میلیونی 9 دی 88 برایشان عبرت باشد.باید به درگاه خداوند استغفار کنند شاید خداوند گناه وطن‌فروشی، جسارت و نوکری اجانب را از طرف آنها ببخشد. مطمئن باشند اگر هوس فتنه‌گری مجدد به سرشان بزند تجربه تلخ‌تری در انتظارشان خواهد بود.
علیمردانی
* روزنامه‌های اصلاح‌طلب با پوشش ندادن مراسم باشکوه راهپیمایی 20 میلیونی زائرین امام‌حسین(ع) در عراق نشان دادند که مثل ضدانقلاب خارج از کشور از این حرکت عزت‌آفرین افسرده شده‌اند.
7632---0936
* ‌وقتی روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی روز بعد از راهپیمایی باشکوه و 20 میلیونی زائرین امام‌حسین(ع) در اربعین آن حضرت از شدت ناراحتی و غیظ موضوع موسیقی رپ را تیتر اصلی صفحه اول خود می‌کنند معلوم نیست در روز ظهور حجت(عج)اگرباشند چه سرنوشت رقت‌باری پیدا خواهند کرد.
9020---0912
* آمریکایی‌ها از چند مورد حادثه اسیدپاشی در یکی از شهرهای کشور موج تبلیغاتی شدیدی علیه نظام راه انداختند پس چرا دولتمردان ما در قضیه افشا شدن انواع شکنجه از زندان‌های آمریکا و زیر پا گذاشته شدن حقوق سیاه‌پوستان در این کشور پرمدعا کاری انجام نمی‌دهند و منفعل هستند؟
4613---0919
* نوه محترم امام عظیم‌الشان(ره) گفته است امام خمینی(ره) را باید از طریق یاران آن حضرت شناخت. با این حساب اگر بعضی از یاران به ایشان پشت کردند چه باید کرد؟ کار درست این است که یاران و افراد داخل انقلاب را به میزان وفاداری به خط امام و همراهی با آن حضرت نمره داد و ارزیابی کرد نه برعکس. به تعبیر معصوم(ع): حق را بشناس تا اهل آن را بشناسی.
9309---0937
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری گفت که کاهش قیمت  نفت سیاسی است ولی چرا حاضر نشد بگوید این خیانت را چه کسانی  انجام دادند؟
9527---0913
* توزیع درآمد یارانه با روش پرداخت مستقیم نه تنها دردی از دردها را دوا نمی‌‌کند بلکه هدر دادن سرمایه کشور است و بس و ایجاد امواج تورم.
باید سرمایه به کارگاه و کارگاه به اشتغال و اشتغال به تولید و تولید به صادرات و صادرات به رفاه جامعه منجر گردد که در نهایت سهام کارگاهها به مردم واگذار شود و این می‌تواند شکلی از اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب باشد.
7949---0936
* در این شرایط زمانی که قیمت  فروش نفت به صرفه نیست بهتر از این فرصت نمی‌توان به دست آورد. تا با قطع صدور نفت و تبدیل آن به فرآورده‌‌های نفتی زیرساخت‌‌های اقتصاد را اصلاح کنیم. با فروش فرآورده‌های نفتی به جای نفت خام در واقع سه هدف اصلی کشور تحقق می‌یابد: 1- ایجاد اشتغال 2- تحکیم پایه‌های اقتصاد مقاومتی 3- متکی نبودن به درآمد نفت خام.
عونی
* رئیس‌جمهور از کارخانه شیر پاستوریزه که بازدید کردند گفته است این دولت است که شیر رایگان در اختیار بچه‌های ابتدایی قرار می‌دهد رئیس‌جمهور ظاهرا مطلع نیستند که شیر رایگان از سال تحصیلی 83-84 در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گرفته است و مربوط به دولت ایشان نیست.
یکی از کارکنان آموزش و پرورش منطقه 17
* از مسئولان شهرستان مسجدسلیمان تقاضا داریم جلوی زمین‌خواران در این مناطق را بگیرند. آیا  کسی نیست که با آنها مقابله کند؟
6713---0916
* حق این است که وزیر اقتصاد کشور به خاطر کاهش ارزش پول ملی کشور توسط مجلس مورد سوال قرار گیرد.
5591---0912
* در مرز مهران از پایانه مرزی  (پل زائر) تا لب مرز شهر مهران حدود 15 کیلومتر فاصله است. مسئولین مرزی هر دو کشور ایران و عراق اجازه تردد هیچ نوع وسیله نقلیه‌ای را نمی‌دهند.
سنایی‌پور
 * واقعا مصلحت کشور و تقویت پایه‌های نظام به این است که در امر مبارزه با فساد به پرونده تعدادی از مسئولین و مدیران که فسادکرده‌اند رسیدگی شود. در این صورت مردم نسبت به آینده امیدوار خواهند شد.
مشهدی حسین و 9005---0913
* آقای نوربخش در صحبت‌های خویش وعده افزایش 25 درصدی مستمری بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی را در سال جاری داد ولی چرا زمان دقیق برای عملیاتی شدن این کار را تعیین و اعلام نکردند که قابل پیگیری باشد.
2470---0919
* تا چند سال پیش در حاشیه جاده اصلی شهرهای مینودشت و گالیکش به امتداد پارک ملی گلستان انبوهی از درختان خودنمایی می‌کردند و زیبایی بخشیده بودند ولی امروز اثری از آنها و از این زیبایی دیده نمی‌شود. چه کسی و چه نهادی مقصر است؟
5431---0912
* برخی از راننده‌های اتوبوس که برای بازگرداندن زائرین امام حسین(ع) از مرزهای غربی کشور 150 تا 200 هزار تومان پول می‌گیرند روز قیامت جواب خدا را چه می‌خواهند بدهند.
9020---0912
* قیمت گاز کپسول 11 کیلویی گاز مایع مصارف خانگی در یک ماه گذشته از 4500 تومان به 8 تا 10 هزار تومان افزایش یافته با این وضع و اوضاع چگونه بپذیریم که تورم کاهش پیدا کرده است؟
0530---0912