kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹

انهدام باند مسلح قاچاقچیان مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از متلاشی شدن یک باند قاچاق مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: در این عملیات 500 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.


به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ حسین چناریان با اشاره به قرارگیری کرمان در مسیر ترانزیت مواد مخدر، از درگیری با یک باند قاچاق مواد مخدر در ساعت 5 و 30 دقیقه دیروز در حوالی محور بم- کرمان خبر داد و اذعان داشت: این باند از طریق مرزهای شرقی استان وارد کرمان شده بود که با اقدام مطلوب نیروی پلیس شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.
این مسئول از کشف و ضبط 500 کیلوگرم مواد مخدر در این عملیات خبر داد و افزود: این باند برای هشتمین مرتبه طی سال جاری با پلیس درگیر شده بود و این امر نشان می‌دهد که استان کرمان برای قاچاقچیان ناامن بوده و نمی‌توانند محموله‌های قاچاق خود را از این خطه عبور دهند.
چناریان با اشاره به مسلح بودن این قاچاقچیان گفت: در این درگیری دو نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیده و یک دستگاه خودرو، چندین قبضه اسلحه و مهمات کشف و ضبط شد.وی با اشاره به اینکه باندهای مسلح مواد مخدر در گذشته محموله‌های خود را تا استان اصفهان حمل می‌کردند، بیان داشت: پلیس در اکثر درگیری‌ها با سوداگران مرگ موفق عمل کرده و آنها را به هلاکت رسانده است.
وی از افزایش کشفیات مواد مخدر در استان کرمان طی سال جاری خبر داد و گفت: فعالیت گروه‌های مافیایی نسبت به گذشته افزایش یافته است.