kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹

اخبار کوتاه از فوتبال


دستور وزیر برای حل مشکل سیاسی
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید وزیر ورزش و جوانان دستور داد تا مشکل حمیدرضا سیاسی با تعامل حل شود. جعفر کاشانی درباره آخرین وضعیت مدیرعامل پرسپولیس، اظهار کرد: همه چیز در حال درست شدن است. امور باشگاه طی یکی، دو روز آینده سوء تفاهمات برطرف می‌شود.وی افزود: وزیر دستور داد که موضوع پرونده‌ حمیدرضا سیاسی سریعا از طریق تعامل حل شود. ما هم به دنبال این هستیم تا این موضوع را از همین طریق حل کنیم و در یکی، دو روز آینده مطمئنا این مشکل حل می‌شود.
بازی با تیم ذخیره‌های صدرنشین لیگ آفریقای جنوبی !
تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردوی 10 روزه در آفریقای جنوبی به سر می برد، امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم کایزرچیف این کشور می‌رود. نکته قابل تامل و حیرت انگیز در مورد حریف امروز تیم ملی ایران این است که کایزر چیف دیروز در لیگ آفریقای جنوبی برابر فری استیت استار تیم رده  پانزدهم جدول به میدان رفته است.به این ترتیب مشخص نیست که کایزر چیف امروز می‌خواهد با ذخیره‌های خود مقابل ایران بازی کند و تیم ملی ایران حریف دستگرمی‌اش است یا اینکه سرمربی اسکاتلندی این تیم دیروزبازیکنان ذخیره‌اش را در لیگ بازی داده و با بازیکنان اصلی امروزبه مصاف تیم ملی کشورمان می رود.
سرانجام خاکپور سرمربی تیم امید شد
کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال عصر دیروز تشکیل جلسه داد و پس از بررسی گزینه‌های مختلف محمد خاکپور را به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب کرد.
جدایی قطعی تیموریان و داسیلوا و استقلالی ‌شدن مسلمان
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید مشکل محسن مسلمان به زودی حل خواهد شد و این ها‌فبک خلاق به احتمال فراوان استقلالی می‌شود.بهرام افشارزاده ضمن بیان مطلب فوق درباره وضعیت تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: در حال حاضر جدایی تیموریان و داسیلوا از جمع ما قطعی است، البته نمی‌دانم تیموریان به کجا خواهد رفت اما این را می‌دانم که این بازیکن در ادامه لیگ در کنار ما نخواهد بود و داسیلوا دروازه‌بان برزیلی تیم با توجه به این که نتوانست برای تیم به میدان برود جدایی‌اش قطعی است و احساس کردیم که نیازی برای ادامه کار با او را نداریم.
کامرانی‌فر جام ملت‌ها را از دست داد
کمک‌داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: به خاطر بیماری معده‌ام حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست دادم.حسن کامرانی‌فر کمک داوری که در دو جام جهانی 2010 و 2014 حضور داشت، در آخرین تست آمادگی جسمانی داوران آسیا در مالزی به دلیل بیماری معده نتوانست موفق شود.حتی بعد از این اتفاق شایعه خداحافظی او از داوری منتشر شد. وی در این خصوص گفت:هنوز هیچ تصمیمی در این مورد نگرفتم. ابتدا منتظرم ببینم نظر پزشکم در مورد بیماری معده‌ام چیست و پس از آن هم با مسئولان فدراسیون، کمیته و دپارتمان داوری فوتبال جلسه می‌گذارم و سپس در مورد ماندن  یا نماندنم در داوری تصمیم‌گیری خواهم کرد.ضمن اینکه باید یک عمل جراحی هم انجام دهم.
نوری به اردوی تیم ملی اعزام می‌شود
با حل شدن مشکل مالیاتی محمد نوری او به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اعزام می‌شود. نوری دیروز با حضور در فدراسیون فوتبال از حل شدن مشکل مالیاتی‌اش خبر داد و گفت: به فدراسیون فوتبال آمده‌ام تا مقدمات کار اعزامم به آفریقای جنوبی و حضور در اردوی تیم ملی را انجام دهم.او گفت که صبح قم بوده و مشکل مالیاتی‌اش را حل کرده است.