kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۰۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸

خواندنی از ورزش ایران


*پرونده تیم جودوی نوجوانان ایران با تک مدال طلای سهیل جمال‌آبادی و سه برنز علیرضا خجسته، حمیدرضا ملک‌زاده و زهرا باقری در هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا بسته شد.
* دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا بین روزهای 24 تا 29 آذر به میزبانی تهران در استخر 9دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها هشت تیم از پنج کشور آسیایی حضور خواهند داشت. افغانستان – آلماتی و آستانا (قزاقستان) – قادسیه الخبر (عربستان سعودی) – باشگاه ورزشی قادسیه و الکویت (کویت) - شهید شهبازی زنجان و نفت امیدیه (ایران) تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.
* محمدحسین محبی رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: تعجب می‌کنم چطور مسئولین فدراسیون نام استان‌های دیگری را در کنار نام کرمانشاه برای میزبانی جام تختی می‌آورند. وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات جام تختی برای کرمانشاه یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه به همراه دارد، گفت: مسئولین فدراسیون باید از خدایشان باشد که ما این مسابقات را در کرمانشاه برگزار کنیم. الان 3 ماه است که تربیت بدنی کرمانشاه مشغول تجهیز سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) است که بتوانیم در میزبانی خود سنگ تمام بگذاریم.
* حسین توکلی سرمربی رده‌های پایه وزنه‌برداری می‌گوید؛ استارت اردوی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی از بیست و پنجم آذر زده می‌شود و احتمالا مهدی پانزوان نیز به عنوان دستیار او را همراهی خواهد کرد.