kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
وزیر بهداشت:

با شرکت‌های بیمه متخلف برخورد می‌شود

وزیر بهداشت در مورد عدم تمدید قرارداد شرکت‌های بیمه خصوصی و تکمیلی با موسسات به بهانه تغییر و تعرفه‌های پزشکی گفت: این کار آنها تخلف است و با آنها برخورد می‌شود.


حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مورد عدم تمدید قرارداد بیمه‌های خصوصی و تکمیلی با موسسات تاکید کرد: بیمه‌های خصوصی نباید به سود خود فکر کنند چرا که تعرفه‌های دریافتی آنها از مردم در سال جاری مطابق تعرفه‌های سال 93 بوده است اما پرداختی آنها به پزشکان بر مبنای تعرفه‌های سال 92 بوده پس تا اینجای کار آنها سود کرده‌اند.
وزیر بهداشت تاکید کرد: اگر برای چند ماه آینده قرارداد خود را با موسسات مختلف تمدید نکنند قطعا متخلف محسوب می‌شوند و با آنها برخورد می‌شود.
هاشمی در مورد اجرای تعرفه‌های پرستاری نیز گفت: ما هر حرفی بزنیم پای آن می‌ایستیم و جامعه پرستاری بداند که قطعا تعرفه‌های آنها اجرا می‌شود.
وی گفت: متاسفانه در فضای مجازی مهندسی افکار عمومی به صورت منفی در حال انجام است که بخشی از آن از طریق بیگانه‌ها هدایت می‌شود آنها قصد دارند روی گروه‌های غیرپزشکی کار کنند و ذهن آنها را نسبت به خدمات انجام شده خراب کنند.