kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
سردار سلامی:

کرانه باختری به جهنم صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: در روزی که خیلی دور نیست، کرانه باختری به جهنمی برای امنیت صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود و فرزندان کرانه باختری و نوار غزه به هم دست می‌دهند.


سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در گفتگوی تلویزیونی «نگاه یک» طی سخنانی اظهار داشت: آمریکا قادر به تامین امنیت رژیم صهیونیستی نیست زیرا تمام سرزمین فلسطین اشغالی محل تقاطع آتش حزب الله، حماس و جهاد است. وی درخصوص تسلیح کرانه باختری نیز گفت: فلسطینیان کرانه باختری آرمان خود را کنار نخواهند گذاشت و در روزی که خیلی دور نیست کرانه باختری به جهنمی برای امنیت صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود و فرزندان کرانه باختری و نوار غزه به هم دست می‌دهند.
سلامی با اشاره به پهپاد ایرانی  آرکیو 170 و واکنش آمریکایی‌ها  افزود: این پهپاد ایرانی یک واقعیت است و بازهم مردم پرواز آن را مشاهده خواهند کرد و آن را از نزدیک لمس و شاهد نشست و پرواز آن خواهند بود. وی درخصوص انتشار تصویر سردار قاسم سلیمانی روی مجله آمریکایی، گفت: سردار سلیمانی فرمانده‌ای متفکر، اندیشمند، شجاع، اهل میدان، موثر، نافذ، ثابت قدم و فداکار است و همه خصوصیات منحصربفرد یک فرمانده استراتژیک را دارد و توطئه‌های دشمنان را به خوبی می‌شناسد. هرچه آمریکایی‌ها بنویسند نمی‌توانند گوشه‌ای از شخصیت او را به خوبی نشان دهند.  
سلامی با بیان اینکه بسیجیان همه روزنه‌های تاکتیکی و فضاهای استراتژیک را مسدود کرده‌اند، ابراز داشت: در عرصه زمین، صدها گردان امام حسین(ع) بسیج آمادگی دارند سد بی‌پایانی در برابر تحرکات دشمن ایجاد کنند و چنان درسی به دشمن بدهند که دیگر هیچ کس فکر تهدید نکند.
 وی ادامه داد: باید همانطور که در عرصه نظامی با تولید قدرت، حق انتخاب‌های نظامی را از دشمن سلب کردیم، در عرصه اقتصادی نیز با اقتصاد مقاومتی به جلو برویم. گزینه نظامی که مسئولین آمریکایی آن را مطرح می‌کنند یک بلوف نخ‌نما شده است. به گزارش فارس، سلامی در پایان تاکید کرد: ما باید مفروضات آمریکایی‌ها که فکر می‌کنند تحریم‌های آنها اقتصاد ما را تحت تأثیر قرار داده و با فرسایشی کردن این تحریم‌ها مردم ما تسلیم می‌شوند را دفن کنیم.