kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
معاون فرهنگی وزارت علوم:

ابلاغ بخشنامه 16 آذر به دانشگاه‌ها (اخبار دانشگاه)

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: در خصوص برنامه‌های روز 16 آذر در سطح دانشگاه‌ها و استان‌ها بخشنامه‌هایی ارائه کرده‌ایم که در آن به کیفیت مناسب برنامه‌ها، توصیه و تاکید فراوان شده است.


وی برنامه‌های دانشگاه‌های کشور را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در دانشگاه‌های مختلف برنامه‌های مناسب ارائه شده که این برنامه‌ها از تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی و مجموعه‌های دانشگاهی است.
معاون فرهنگی وزارت علوم به تشریح برنامه‌های دانشگاه‌ها پرداخت و گفت: سخنرانی، مناظره، میزگرد و گفت‌وگو و برنامه‌های مرسوم این مناسبت در تمامی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. وی 16 آذر را بزرگ‌ترین رخداد دانشجویی دانست و افزود: 16 آذر یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های دانشگاهی است، امیدواریم امسال برنامه‌های خوبی اجرا شود و در سطح علمی نیز حضور رئيس‌جمهور را در یکی از دانشگاه‌های تهران شاهد خواهیم بود که هنوز این دانشگاه مشخص نشده است. هاشمی در پاسخ به مجوز برای برگزاری مراسم توسط تشکل‌ها گفت: مجوزها در سطح دانشگاه‌ها داده می‌شود و ما به همکاران و مدیران دانشگاه‌ها توصیه کرده‌ایم که همکاری لازم را با تشکل‌ها داشته باشیم و با نگاه مثبت با این فعالیت برخورد کنند.