kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۶۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲

رئیس قوه قضائیه: مکتب مقاومت و جهاد با ترور‌ها و بمب‌های سنگرشکن از بین نمی‌رود

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت و به طور خاص از حزب‌الله لبنان حمایت می‌کند.
 
 
 
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست دیروز شورای‌عالی قوه قضائیه، ضمن اشاره به شهادت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت، دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله، به دست جنایتکار رژیم صهیونی اظهارداشت: سید حسن نصرالله بیش از ۳۰ سال، بدون وقفه، در راه خدا و در برابر بدترین و رذل‌ترین دشمنان اسلام و بشریت جهاد مخلصانه کرد. سید حسن همچون حاج قاسم، دانش‌آموخته ممتاز مکتب اسلام ناب بود که با راهنمایی و ارشادات حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب، پایه‌گذار مجموعه‌ای مقاوم شد که در این مجموعه، فرماندهان و جوانان غیوری تربیت شده‌اند و بدون‌ تردید راه مقاومت و راه حزب‌الله توسط این جوانان و فرماندهان شجاع و دلیر، با قدرت و استواری طی خواهد شد و پرچم مقاومت هرگز زمین نخواهد ماند.
محسنی اژه‌ای با برشمردن خصایص و ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله، افزود: شهید سید حسن نصرالله همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، ملتزم به مبانی دینی بود و هیچ چیز جز پیروزی جبهه حق را آرزو نداشت؛ ولایتمداری و التزام و عشق به ولایت از دیگر ویژگی‌های سید مقاومت بود. شهید سید حسن، امور را مبتنی بر دین و عقلانیت پیش می‌برد و هیچ‌گاه در مسیر مقاومت و جهاد، یأس به خود راه نمی‌داد و از شرایط سخت و صعب، هراسی نداشت. وی ادامه داد: امروز میلیون‌ها انسان در ممالک اسلامی تقاضا و درخواست پیوستن به صف رزمندگان مقاومت در لبنان و غزه را دارند تا با صهیونیست‌های جنایتکار به نبرد و جهاد بپردازند؛ امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت و به طور خاص از حزب‌الله لبنان حمایت می‌کند؛ دشمنان بدانند که مکتب مقاومت و جهاد، با ترور‌ها و سنگرشکن‌ها و جنگنده‌های کذایی از بین نمی‌رود و یقیناً انتقام سخت شهدای والامقام محور مقاومت به دست مؤمنین از جنایتکاران صهیونیستی گرفته خواهد شد.
 نامه‌های مردمی را با نگاه ویژه بررسی کنید
رئیس قوه قضائیه در ادامه به سفر اخیر خود به استان سمنان بیان داشت: یکی دیگر از موضوعات ضروری در جریان سفر‌های استانی و ملاقات با مردم آن است که نامه‌های واصله از جانب آن‌ها را با عنایت و توجه ویژه‌ای مورد پیگیری و رسیدگی قرار دهیم و در حد توان و استطاعت در راستای رفع مشکل مردم که در نامه‌ها قید شده کوشا و ساعی باشیم. این مردم که، ولی‌نعمت کارگزاران نظام هستند با یک امیدی در ملاقات با ما، نامه‌های خود را ارائه می‌دهند و ما نباید تحت هیچ شرایطی به نامه‌های آنها، نگاه سرسری و عادی داشته باشیم.