kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۴۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
 با صدور احکام جداگانه از سوی پزشکیان صورت گرفت

انتصاب معاون حقوقی رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست 

 
 
 
رئیس‌جمهور با صدور احکامی مجید انصاری و شینا انصاری را به سمت معاون حقوقی رئیس‌جمهور  و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.
مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در احکامی جداگانه شینا انصاری را به سمت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران و حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری را به سمت معاون حقوقی رئیس‌جمهور منصوب کرد.
پزشکیان در حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری به سمت معاون حقوقی رئیس‌جمهور تاکید کرده که امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.
به گزارش ایرنا، رئیس‌جمهور در حکم انتصاب خانم شینا انصاری به سمت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز تصریح کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.