kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۲۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
 در میدان فلسطین برگزار شد

تجمع دانشجویان و مردم در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه

جمعی از مردم و دانشجویان در محکومیت ترور شهید هنیه در میدان فلسطین تهران تجمع کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
 
 
 
 
مردم با ‌سردادن شعار «هنیه هنیه شهادتت مبارک»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، ‌«هیهات منا الذله»، «سپاه پاسداران انتقام انتقام»، ضمن محکومیت جنایت صهیونیست‌ها، خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با این رژیم جنایتکار شدند.
مسیر مقاومت با ترورهای بزدلانه متوقف نمی‌شود
به گزارش فارس، عبدالعزیز از فلسطین در این تجمع گفت: به نمایندگی از مردم فلسطین و جبهه مقاومت اعلام می‌کنم راه مقاومت ادامه خواهد داشت و با ترورهای بزدلانه متوقف نخواهد شد. وی افزود: ما در این مسیر عماد مغنیه، سیدرضی، حاج‌قاسم، ابومهدی المهندس و امثال این بزرگواران را از دست دادیم و هیچ خللی ایجاد نشد ولی صهیونیست‌ها بدانند پاسخ این اقدامات را خواهند دید.
پرچم ایران و فلسطین در دستان مردم
در میان جمعیت، مردم با در دست داشتن پرچم‌هایی از ایران و فلسطین همبستگی این دو کشور را نشان دادند.
دیوارنگاره میدان فلسطین هم تغییر کرده و در آن تصویری از شهید هنیه دیده می‌شود.
امروز جبهه ایستادگی و مقاومت شکل گرفته است
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این تجمع گفت: شهید هنیه عزیز سال‌ها به دنبال شهادت بودی و به آرزویت رسیدی، بارها در میدان‌های مختلف، سازش‌ناپذیری خود با دشمن را ثابت کردی. وی افزود: شهادت اسماعیل هنیه هرگز قدرت جبهه مقاومت را کاهش نخواهد داد بلکه اراده و عزم ما و این جبهه را افزایش خواهد داد. 
حجت‌الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: امروز خون رهبران جبهه مقاومت با هم آمیخته شده است و امروز جبهه ایستادگی و مقاومت شکل گرفته است. ما در جبهه مقاومت به صهیونیست‌ها سیلی خواهیم زد که از سیلی قبلی محکم‌تر خواهد بود. همزمان با تهران در بسیاری از شهرهای کشور تجمعات ضدصهیونیستی برگزار شد. اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه تهران نیز ظهر دیروز در محکومیت ترور اسماعیل هنیه تجمع کردند.