kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹

خواندنی از ورزش ایران

* رکابزن طلایی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون در کاپ جهانی مکزیک نفر نوزدهم ماده کایرین شد. محمد دانشور که برای گرفتن سهمیه المپیک به کاپ جهانی مکزیک اعزام شده بود، در ماده کایرین به رقابت پرداخت.او در پایان در رده نوزدهم قرار گرفت اما در میان رکابزنان آسیایی توانست نفر اول باشد. دانشور در کاپ جهانی مکزیک 30 امتیاز کسب کرد.


* احسان حدادی دارنده مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: پس از بازی‌های آسیایی بیشتر استراحت می‌کنم چون هنوز برنامه خاصی پیش رو ندارم. اندک اندک که به مسابقه‌ها نیز نزدیک شوم، فصل بدنسازی آغاز می‌شود و پس از آن با توجه به هر مسابقه‌ای که پیش روست تمرین‌های فنی‌ام را انجام می‌دهم.
* امیر قاسمی‌نژاد جودوکار وزن 81- تیم ملی با بیان اینکه ملی‌پوشان جودو از کمترین امکانات نیز محروم هستند گفت: تنها در صورتی که امکانات مورد نظرم در تیم ملی مهیا شود حاضر به بازگشت هستم.
* مجید شایسته در دور دوم انتخابات با پیروزی مقابل محمد جمشیدی به مدت 4 سال دیگر رئیس فدراسیون تنیس خواهد بود. مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تنیس در دور دوم با رقابت میان محمد جمشیدی و مجید شایسته برگزار شد که در پایان مجید شایسته با کسب 19 رای از مجموع 38 رای، به عنوان رئیس فدراسیون تنیس انتخاب شد. محمد جمشیدی نیز 17 رای به دست آورد. دو رای نیز سفید بود. در دور اول رای‌گیری مهرشاد پورسعید، علی‌محمد رستمی، بابایی، کوروش پولادی، عسگری و قلم‌سیاه از انتخابات انصراف دادند و انتخابات با حضور محمدرضا اسماعیلی، محمد جمشیدی، مجید شایسته، سید حسن طباطبایی و دامون طاهری برگزار شد که در پایان این رای‌گیری، محمد جمشیدی موفق به اخذ 18 رای از مجموع 38 رای شد و مجید شایسته نیز 17 رای را به خود اختصاص داد. اسماعیلی و طباطبایی نیز هر کدام یک رای داشتند. یک برگه رای هم سفید بود.