kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۳۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

روز پرکار غرفه کیهان در نمایشگاه رسانه‌های ایران

 

سرویس سیاسی -
سومین روز بیست‌وچهارمین نمایشگاه‌های رسانه‌های ایران با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار شد.
روز سوم نمایشگاه رسانه‌های ایران شاهد حضور داغ مخاطبین و همچنین حضور پررنگ مسئولین بود. در این میان، حضور سخنگوهای وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای نظامی نمود بیشتری داشت.
در این روز، غرفه کیهان نیز شاهد حضور پررنگ مخاطبین روزنامه‌های کیهان و همچنین مجلات تخصصی مؤسسه کیهان بودند. مخاطبین مجلات کیهان ورزشی، زن روز، کیهان فرهنگی و کیهان بچه‌ها نکات و سؤالاتی را مطرح کرده و با مسئولین و خبرنگاران روزنامه و مجلات تخصصی کیهان گفت‌و‌گو کردند.
غرفه کیهان همچنین پذیرای مسئولین بلندپایه دولتی، نظامی و همچنین روحانیت بودند.
وزیر ارشاد:
از خبرنگاران و همکاران‌مان در کیهان تشکر می‌کنم که متعهدانه
در صف مقدم حمایت از ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند
دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه مؤسسه کیهان ضمن تجلیل از مواضع انقلابی و تعهد کیهان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ابراز داشت: به برادر عزیزم حاج حسین شریعتمداری به طور ویژه خسته نباشید و خداقوت عرض می‌کنم.
وی افزود: از همکاران خوبمان در روزنامه کیهان تشکر می‌کنم که متعهدانه در صف مقدم حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
آیت‌الله اعرافی:
ایران یک نقطه امید در جهان است
حضور در انتخابات این کانون را فعال‌تر می‌کند
آیت‌الله اعرافی، عضو فقهای شورای نگهبان با حضور در غرفه روزنامه، ضمن تجلیل از جوان‌گرایی کیهان، از مواضع انقلابی کیهان در موضوعات مختلف به‌ویژه در موضوع انتخابات تشکر کرد.
وی در پاسخ به سؤالی درباره میزان فراهم بودن بستر مشارکت جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش‌رو، عنوان داشت: شورای نگهبان تلاش داشت هرچه بیشتر تایید صلاحیت‌ها انجام پذیرد و همچنین با هدایتی که رهبر معظم انقلاب در سخنان‌شان داشتند، زمینه مشارکت افزایش پیدا کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: حقیقتا ملت ما باید بدانند که هر یک رای، اقتدار ایران و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان را افزایش می‌دهد. هیچ چیزی نمی‌تواند بهانه‌ای برای عدم مشارکت باشد. وظیفه دینی، اسلامی، انقلابی و میدانی ماست که در این جهت تلاش کنیم.
آیت‌الله اعرافی افزود: ایران یک نقطه امید در جهان است و کانونی است که دل‌های فراوانی به سمت او متمایل است و از این جهت است که حضور در انتخابات این کانون را فعال‌تر می‌کند، دوستان را امیدوارتر و دشمنان را به عقب می‌راند.
وی همچنین تصریح کرد: جناح‌های گوناگون بهانه‌ها را کنار بگذارند و در جهت رشد ایران و انتخابات تلاش کنند.
آیت‌الله اعرافی در پایان از نقش کیهان در برگزاری هرچه پرشور‌تر انتخابات تجلیل کرد.
حجت‌الاسلام صلح میرزایی:
دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب
در حوزه سبک زندگی اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب
تولیدات و دستاورد‌های متعددی داشته است
حجت‌الاسلام سعید صلح‌میرزایی، مدیر دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در قم نیز با حضور در غرفه کیهان، عنوان داشت: دوره‌ها و جلسات متعددی برای آشنایی با اندیشه رهبر معظم انقلاب در دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری برگزار شده است و همچنین تولیدات مهم و متعددی در حوزه‌های سبک زندگی اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار گردیده است.
بازدید سخنگوی دولت و رئیس نهاد ریاست جمهوری
از غرفه کیهان
دکتر علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت دیگر مهمان غرفه کیهان بود. وی ضمن تجلیل از پردازش‌های رسانه‌ای روزنامه، در جریان فعالیت‌ها و تولیدات گوناگون مؤسسه کیهان قرار گرفت.
محسن منصوری، معاون اجرائی رئیس‌جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری نیز از غرفه کیهان بازدید کرده و از زحمات خبرنگاران و مسئولین روزنامه تقدیر کرد.
سردار رمضان شریف:
فکر نمی‌کنم هیچ استراتژیست نظامی در دنیا
به قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران شک داشته باشد
سردار سرتیپ رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمان بعدی غرفه بود. وی در سخنانی به تفصیل به دستاوردهای سپاه پاسداران بالاخص نیروی دریایی سپاه اشاره داشت وی همچنین به تحلیل سردرگمی و شکست راهبردی رژیم صهیونیستی پرداخته و عنوان داشت رژیم صهیونیستی با کشتار از مردم مظلوم غزه هیچ پیروزی به دست نمی‌آورد.
سخنگوی سپاه در گفت‌وگو با کیهان گفت: فکر نمی‌کنم هیچ استراتژیست نظامی در دنیا به قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران شک داشته باشد.
وی ضمن اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی سپاه، خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم به این موضوع اشاره کنیم، باید به دوران دفاع مقدس برگردیم و دورانی که نیروی دریایی سپاه پایه‌گذاری شد. یکی از عرصه‌هایی که صدام و حامیان او، تلاش می‌کردند تا جلوی صادرات و واردات ما را بگیرند این موضوع در خلیج‌فارس و دریای عمان بود. ما علی‌رغم اینکه در آن دوران با قایق‌های کوچک عملیات می‌کردیم، توانستیم در مقطعی از جنگ به مرحله‌ای برسیم که قادر بودیم در مقابل یک کشتی که از ما می‌زدند، چند کشتی از آنها بزنیم.
رمضان شریف همچنین عنوان داشت: روز دوشنبه با حضور سردار سرلشکر باقری، ناوهایی به سپاه الحاق شد که قابلیت عملیات در آب‌های دوردست را دارند. این شناورها به گونه‌ای طراحی شده که هم برای دفاع و هم مقابله با دشمن مناسب است.
سخنگوی فراجا:
رسالت ما همچون سایر رسانه‌ها
اطلاع‌رسانی بموقع است، این رسالت را
با کمک کیهان و سایر رسانه‌ها در کمترین زمان انجام می‌دهیم
سردار منتظرالمهدی، سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور (فراجا) نیز از غرفه کیهان بازدید به‌عمل آورد. وی ضمن تشریح فعالیت‌های فراجا در حوزه آگاهی بخشی و پیشگیری از جرم، از همت ویژه فراجا در حوزه پیشگیری از جرم به واسطه ارتباط و آگاهی بخشی مطبوعات سخن به میان آورد.
سردار منتظرالمهدی افزود: رسالت ما همچون سایر رسانه‌ها اطلاع‌رسانی بموقع است. این رسالت را با کمک کیهان و سایر رسانه‌ها در کمترین زمان انجام می‌دهیم.
لازم به ذکر است، لاله افتخاری نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، سید محمد‌هادی سبحانیان معاون امور مالیاتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر سیدمحمد ‌هاشمی قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی دیگر از مسئولین ارشد خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و رسانه‌های دیجیتال کشور از دیگر مهمانان غرفه کیهان در روز سوم بودند.