kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹

حمله اراذل و اوباش به طلبه آمر به معروف در خرم‌آباد

طلبه آمر به معروف در لرستان مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن میرزایی آمربه‌معروف گفت: شب پنجشنبه زمانی که از خیابان ساحلی خرم‌آباد عبور می‌کردم با صحنه‌ای روبه‌رو شدم که به خاطر زجرآور بودن آن صحنه نتوانستم بی‌تفاوت باشم و تذکر لسانی دادم.
وی افزود: خودروی پرایدی که یک دختر و پسر در آن بودند در ملاعام کاری خلاف شرع می‌کردند و من با زبانی نرم تذکر دادم که بعد از چند دقیقه دوستان راننده پراید که 3 الی 4 نفر بودند سر رسیدند و با فحاشی شدید به من حمله کرده و رکیک‌ترین فحش‌ها را نثار من کرده و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و با قمه زخمی‌ام کرده و سپس متواری شدند.
میرزایی گفت: با رسیدن چند نفر از دوستانم با 115 و 110 تماس گرفتند که حاضر نشدند به محل بیایند در نهایت دوستان با موتور مرا به بیمارستان رساندند.
طلبه امر به معروف لرستان افزود: در بیمارستان هم ناباورانه با رفتار عجیب و صحبت‌های بد پزشک و دستیار پزشک مواجه شدم. وی با انتقاد از عدم رسیدگی کادر پزشکی و بیمارستان اظهار کرد: با اینکه خونریزی شدید داشتم بیمارستان حاضر به پذیرش نبود و از ما مدارکی مثل کارت ملی و مبلغ زیادی جهت پذیرش درخواست می‌کرد و تنها کارآموزها زخم‌های مرا را شست‌و‌شوی سطحی دادند و پزشک بیمارستان به هیچ عنوان به بنده رسیدگی نکرد.
سرهنگ علی حسین‌پازدار معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان گفت: با بررسی‌های انجام شده پلاک خودرو ضاربان شناسایی شده و اقدامات ویژه برای دستگیری افراد آغاز شده است.
این طلبه آمر به معروف از ناحیه دست چپ مورد آسیب قرار گرفته است.